Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3726 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    BMW 850?
     
    456dreamer likes this.
  2. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Zelfde kleur als ik heb. Sowieso de beste kleur voor een M2 :)
     
    saviola9 likes this.
  3. 456dreamer

    456dreamer Karting
    Owner Silver Subscribed

    Feb 19, 2021
    65
    Aptos, CA
    Full Name:
    Menko
    Yep, heb ik al 25 jaar of zo. Vanuit CA naar NL geïmporteerd om daar ook wat lol te hebben!
     
    Harry-SZ likes this.
  4. RudyW

    RudyW Formula 3

    Apr 25, 2008
    1,203
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
  5. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,312
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Lomp en afgrijselijk!
    Dus dan zal het wel weer een succes nummer worden vooral in de niet westerse communitys.
     
  6. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,418
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Best aardig, even afwachten hoe die er in het echt uit ziet. Snap alleen die grote vlakke zwart op de achterkant niet. Dat had van mij anders gemogen. Vind de Roma en SP Monza mooier. Die hebben een eleganter design. Hier zitten naar mij mening te veel hoekjes en randjes aan
     
  7. 456dreamer

    456dreamer Karting
    Owner Silver Subscribed

    Feb 19, 2021
    65
    Aptos, CA
    Full Name:
    Menko
    Hoe meer van deze nieuwe komen, hoe minder mooi ik ze vindt. De Roma kan nog, heb die gereden maar valt erg tegen. 355 bijvoorbeeld rijdt veel beter dan de Roma en mijn eigen 456M doet het bijna net zo goed. En is in mijn bescheiden mening, veel eleganter en mooier. Smaken verschillen, maar al dat moderne gedoe doet het niet voor mij.
     
    308ROB and dirktor like this.
  8. DutchFerrari

    DutchFerrari Formula Junior

    Apr 7, 2022
    516
    Bollenstreek - Netherlands
    Full Name:
    Jeroen
    Ik vind vooral dat zwarte vlak tussen de 2 koplampen heel lelijk op de auto. maar sowieso ook de koplampen vind ik lelijk gedaan, alsof ze uit een hyundai komen
     
  9. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,081
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik vind hem echt foeilelijk, vooral door de erg bijzondere achterkant en voorkant.

    De aparte voorkant van de SF90 vond ik ook al erg lelijk. Het lijkt er bijna op of bij deze auto's op een laatste moment nog even snel wat 'aparts' wordt toegevoegd omdat ze het ontwerp misschien anders te saai vinden.
     
  10. dirktor

    dirktor Formula Junior

    Feb 9, 2005
    944
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Ze zouden eigenlijk gewoon weer terug moeten gaan naar Pininfarina...
     
    ypsilon, Rupie and ChrisW1 like this.
  11. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Ik vind die Daytona neus juist wel weer leuk gedaan, maar ik hou ook wel van retro-design.
    Dat gekke zwarte vlak achterop vind ik ook wel leuk weer. Juist erg modern/tech qua design. Leuke tegenhanger van al die retro-touches.

    Maar je moet hem in het echt zien denk ik.
     
  12. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,081
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Mee eens dat je een auto in het echt moet zien om hem helemaal goed te beoordelen, maar dat gaat denk ik niet een oordeel van iemand die hem op de foto's lelijk vindt veranderen naar 'supergaaf'.

    Het is natuurlijk verder ook subjectief en misschien mijn probleem met de ontwerpstijl die Ferrari met meerdere recente modellen heeft ingeslagen. Ik hoef de volgende voorkant bijvoorbeeld ook niet in echt te zien om te bepalen dat ik het op zijn minst behoorlijk lelijk vind:

    Image Unavailable, Please Login

    De Pista en de daarop aan de voorkant lijkende F8 Tributo daarentegen vind ik wel weer goed geslaagd. De 296 zonder die rare beschildering of bestickering trouwens ook nog wel.
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,920
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dus je gaat niet kijken naar de introductie bij Kroy?
    Ik kijk/oordeel eigenlijk pas als ik hem in het echt zie tegenwoordig. De 296 vond ik op foto niet bijzonder maar toen ik hem in het echie zag veranderde dat wel.


    Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. In de tijd/periode dat Pininfarina ontwierp voor Ferrari kwamen ze met nieuwe modellen en subtiel met iets uit het verleden. Tegenwoordig is het alleen maar retro wat de boventoon voert en lijken ze het "oude design" te willen uitmelken in een nieuw jasje.
    Het is (nog) niet zo behoudend als 911 gelukkig (ik zie de verschillen niet eens tussen de verschillende 911 modellen)
     
  14. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,418
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Afgelopen zaterdag was ik aanwezig bij het WEC 6H op Spa-Francorchamps.
    Een spannende strijd in de Hypercar-klasse tussen Porsche en Ferrari. Na een goed uur race was het Porsche 1, Ferrari 2, Porsche 3, Ferrari 4, Porsche 5, Ferrari 6
    Met nog een kleine twee uur te gaan was het Ferrari 1,2 en 5 tot dat er een rode vlag kwam door een flinke crash veroorzaak door Cadillac. Hierdoor lag de race 2 uur stil. Na de herstart was de uitslag Porsche 1,2 Ferrari 3,4

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Harry-SZ, Jeka, ChrisW1 and 2 others like this.
  15. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,131
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
     
  16. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,081
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Dat is inderdaad niet de planning. Ik sta overigens ook niet op de mailinglijst van Kroymans want heb er nog nooit iets gekocht of onderhoud laten doen. Ik ben daarnaast ook niet in de markt voor een GT.

    Kroymans is wel om de hoek bij mij dus ik zal hem er wel eens zien staan als ik er eens spontaan langsga om alles te bekijken wat er staat en anders zie ik het model wel ergens in het wild. Ik gok dat ik hem dan in zwart het mooiste vind want dan vallen de verplicht zwarte onderdelen voor en achter niet op, maar ik zeg wel vaker dat ik een auto, waarvan ik de lijnen eigenlijk niet zo mooi vind, er in het zwart er nog wel redelijk uit vind zien.
     

Share This Page