Veluwerit 2011, zondag 21 augustus. | Page 19 | FerrariChat

Veluwerit 2011, zondag 21 augustus.

Discussion in 'Holland/Belgium' started by pterps, Jun 18, 2011.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Deze man heeft inderdaad al heul veul legendarische scènes op zijn naam staan. Ik begrijp nog steeds niet dat ie nog niet door de grote jongens ontdekt is... :)
     
  2. Jeka

    Jeka Formula 3
    Silver Subscribed

    Nov 20, 2010
    1,176
    Rotterdam
    Full Name:
    Johan
    Een soort van "Met de vlam in de (broeks)pijp" waar dan ook meteen de vouwen uit gereden zijn en vervolgens je op je teentjes gereden voelen...
     
  3. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Formula Junior

    Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Ach, tegenwoordig wordt je niet meer beroemd via TV maar via Youtube. Was het filmpje met de paardenkop niet al duizenden keren bekeken?
     
  4. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie


    En terecht. Ook ik was erg gecharmeerd van jouw Fiat Dino! Eén v/d leukste auto's van de dag.
    Hoe hard reed je op die foto's van Bob? 6500 toeren? Tegen de 200 op de teller?
     
  5. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Harry toch... dat zou Maarten nóóit doen...
     
  6. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    +1

    altijd weer een genot.
     
  7. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,412
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Mijn Zondag ochtend liep anders dan geplant. De bedoeling was om met de trein naar Almelo te gaan en dan met de fiets naar de begin locatie te fietsen. Ik ben in Almelo aangekomen met de trein. Alleen een beetje te laat dankzij de NS die altijd netjes op tijd rijden :(
    Na een goed vloek partijtje en stevig balen. Heb ik maar besloten om de de trein naar Rheden te pakken. In Dieren aangekomen met de trein zou ik nog 3 kwartier moet wachten op de volgende trein.
    Dat dus maar niet gedaan en met de fiets naar Rheden gefietst. Rond een uur of 3 daar aan gekomen. Niet veel later volgende de eerste deelnemers al die binnen kwamen druppelen.
    Gelukkig toch nog een heel gezellig avond gehad!!

    Iedereen weer bedankt!
     
  8. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,412
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Mooi filmpje geeft goed weer wat ik heb moeten missen
     
  9. Dino2400

    Dino2400 Formula 3
    Owner

    Feb 21, 2009
    1,297
    :D

    @Harry, dank je voor het compliment. Zonder exacte data te noemen ;) "Geel" begint bij 7200 tpm , het "rood" bij 8000tpm. Geloof me , een genot voor je oren... :)
     
  10. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Check!
     
  11. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    773
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Peter en Marc en andere helpende handjes,

    Ook namens mij en Brian nog hartelijk dank voor het organiseren van deze dag.

    Onze dag begon al vroeg met een parkeerplaatsmeeting bij Houten. Het is inderdaad een beleving als je onderweg met elkaar een vertrekpunt kunt afspreken en dan als groep de reis vervolgt. Onze F-dag was toen al begonnen. Uiteraard hebben wij ook wel wat foto's maar voor het plaatsen heb ik vooralsnog code rood (geen ruimte meer .......) Die zullen later dus nog wel volgen.

    Wij, en met name mijn zoon Brian heeft zich kostelijk vermaakt met de routekaart.
    Als laatste vertrokken wij in Zenderen en onderweg kwamen wij toch iedereen weer tegen. Blijkbaar werd er nogal eens veel op de voorganger gelet.
    Zaten wij weer achter een groepje dan werd ik door Brian tijdig gewaarschuwd van : pap Let op , wij moeten hier echt rechtsaf ! En wat zag je dan ? Het aantal F'jes dat op dat moment voor je reed ging gewoon onverdroten rechtdoor ..... ha ha ha. En dat gebeurde dus regelmatig met als weer duidelijk als les : bestuurder volgt de ten alle tijde aanwijzingen van zijn navigator ! Ik in ieder geval wel. Of je werd ingehaald terwijl je kort na die actie je toch bijv. echt rechtsaf de Papegaaiweg op moest. Maar ja, dat zie je veeeel te laat nietwaar. Zeker als er geen volgers meer achter je aan komen. En dus bleek dat deze F (een bekende rode 328 GTS ...) even verderop dus ook weer moest draaien en dan kwam je die even later weer tegen. Dat pakte dus een aantal keren heel leuk uit, soms keek ik wat verbaasd naar Brian, maar hij wist het zeker dus doen dan maar. En ja hoor, het bleek iedere keer nog goed ook. Zo hebben wij "en-route" dus regelmatig diverse F'jes meerdere keren gezien.

    Na de broodjes stond het zowaar stil na Raalte. Wat bleek 15 F'jes waren aan het draaien. Ja ja, afslagje gemist ...... Op de film inderdaad grappig nog weer eens te zien.

    Omdat ook in Hoog Buurlo wij weer als laatste weggingen hebben wij de Ring overgeslagen en zijn lekker in het zonnetje gaan staan op de uitrit van een hulpverleningweg bij een vliegveld. Kwamen daar ook nog wat CS bij die eveneens stopten net zoals een 308 en een engels theehuis ha ha ha. Aldaar heeft Brian met het fototoestel nog een filmpje gemaakt.

    Filmpje van na Hoog Buurlo,

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=dJzW9PCT_4Q[/ame]

    Al met al, wij hebben wij met heel veel plezier met de rode Dino gereden.

    Nogmaals dank voor alle inzet en moeite.

    Arian
     
  12. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Volgens mij is die Ring alleen afgelegd door een rode Lancia Delta Integrale, een gele Porsche 911 GT3, een zwarte Seat Exeo en een donkerblauwe Ferrari 308 GT4, zij het die laatste in tegengestelde richting

    :D :D
     
  13. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    773
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Tsja, waarom zouden dan al die F'jes dan toch met z'n allen gelijktijdig in linie - ja ja in linie - zo massaal gedraaid hebben ? Pitstop in Raalte zelf misschien?
     
  14. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix

    Traditie!
     
  15. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Alfa SZ reed die ring ook en nog in de juiste richting ook. We kwamen o.a. Hans nog wel tegen daar.
    1 v/d leukste stukjes van de route. De 'ingang' was wel lastig te zien op de kaart, dus wij reden er eerst voorbij, zijn toen (na 5-10km pas :) ) gekeerd en hebben hem toen toch gereden.
     
  16. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Formula Junior

    Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    That's the spirit!! De Lancia deed hem zelfs zo snel dat de fotograaf er van schrok :D
     
  17. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    'Onze' fotograaf had gewoon zijn big smile opstaan as usual. :)

    Toen wij erin reden, kwamen we het hele dolfinarium trouwens ook tegen dus die hebben dat rondje ook keurig gereden volgens mij.
     
  18. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Formula Junior

    Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Die zagen wij ook, maar stonden te lanterfanten langs de kant van de weg, andere deelnemers te vertellen waar ze heen moesten. De beste stuurlui.... enfin, ik zal voor de goede sfeer maar even aannemen dat ze het rondje netjes gereden hebben ook. haha! :D
     
  19. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    kijk, zo mag ik het zien. U krijgt de bonuspunten alsnog toegekend :D
     
  20. Paulus348

    Paulus348 Formula Junior

    Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Vandaag ontvangen per LinkedIn, voor het geval er iemand prijs op stelt...

    (edit: Sorry Paulus dat telefoonnr van haar werk kan even niet. Henkie)
     
  21. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Niet teveel details, maar wel humor :D:D:D

    Gr. Martin
     
  22. SoCCieBon

    SoCCieBon F1 Rookie

    Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc

    Moeten we nog afspreken in welke volgorde we gaan bellen?
     
  23. Paulus348

    Paulus348 Formula Junior

    Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Moah, een beetje geanimeerd gesprek duurt al snel een half uur, dus tel uit je verlies tegen het geldende tarief ex. BTW en bureaukosten! Bel jij maar en houd me op de hoogte.
     

Share This Page