Iemand die zijn bolide buiten haalt bij deze temperaturen ? | Page 2 | FerrariChat

Iemand die zijn bolide buiten haalt bij deze temperaturen ?

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Lieven Engelbeen, Jul 24, 2019.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Airco Menno, In een GTS???
     
  2. Joeld

    Joeld Formula Junior

    Jan 16, 2012
    416
    NL, Bennebroek
    Full Name:
    Joël
    Ik geloof niet dat een (bijv.) C63 AMG of een BMW M3 dezelfde problemen heeft. Of een Ferrari 488 Pista. Of een Bugatti Chiron. Ook bij 40 graden hoort alles het gewoon te doen,. Ja, wellicht met iets minder vermogen, maar een noodloop is niet acceptabel voor een gloednieuwe auto van 100k Euro+.

    Verder natuurlijk wel met je eens. Weg met die kleine turbo blokjes en allerlei veel te complexe toevoegingen, leuk dat het de uitstoot iets verbetert, maar daar heb je niets aan als het na 100k km kapot is.
     
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Jazeker! Ik heb jaren lang (tijdens italy trips) topless en AC gereden (of moet ik gummen zeggen?)
    Het is dan bij je voeten net effe wat lekkerder ivm met korte broek goed uit te houden.
    Voor verkeerslicht zelfs nog beter.
    Dit gebeurde ook bij +38c en motor hield het gewoon vol om bijv de 360 van henkie bij te houden.
    De 328 is en blijft een ijzersterk nummer.
     
  4. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Maar het blijft met een 308/328 GTS heet wanneer het warm weer is en je stil voor een stoplicht staat. Maar dat geldt ook voor andere cabrio's. De AC doet het weer niet in mijn verwende bolide overigens. Maar heb geen enkele haast om de AC weer aan de praat te krijgen. Vrees een lekkage in de aluminium radiator.
     
  5. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Snel laten maken Menno, een drooglopende aircopomp kost je anders tenminste € 1500 …. en dan die radiator ook nog ...
     
    Lieven Engelbeen likes this.
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Precies, ik heb ook direct de AC laten doen bij Alex toen ik merkte dat die “droog” stond.
     
  7. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    dat valt wel mee Mel. Er zit nog veel koudemiddel in en zolang hij niet draait gebeurt er niks. Ik moet me eerst met andere dingen bezighouden en dan lossen we dit op.
     
    Melvok likes this.

Share This Page