Meer dan 500 Ferrari's op 1 parkeerplaats. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=M-5PYgeUdwo]Ferrari Racing Days @ Hockenheim, more 500 Ferrari's in parking lot! - YouTube[/ame] Ik dacht ik loop even snel over de parking, maar na een minuut of 5 toch het rondje maar wat ingekort. Uiteindelijk nog 8 minuten in totaal over gedaan Elke moderne Ferrari was aanwezig in alle denkbare kleuren, oa een oranje 458 en gifgroene 599. Kan niet zeggen dat alle eigenaren evenveel smaak hadden, maar sommige F's waren wel erg "uniek" te noemen. Fred postte als voorbeeld al de rode 458 met rode roosters en rood interieur.
Inderdaad indrukwekkend, vorig jaar op Silverstone op de zaterdag bijna 1100 Ferrari's op de parkeerplaats. Heel indrukwekkend om er zoveel tegelijk te zien.
Inderdaad Ben. Denk nog met veel plezier aan Silverstone terug en bijna 1100 stuks.... dat was nog eens een hoop F'jes bij elkaar!
Voor de liefhebber, precies dezelfde video (nou ja, ik stond 50 cm meer naar links) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=3JXFhm34en0]Ferrari F1 pitstop and burnout with Marc Gene - Ferrari Racing Days 2013 @ Hockenheim - YouTube[/ame]
Wooow, dat moet een fantastische ervaring zijn geweest. Erg vet om mee te mogen rijden op het circuit! Dank voor het delen.
Wie staat daar nu achter die monteur van het rechter voorwiel? (onder het nummertje 5). Heeft een T-shirt aan met blauwe mouwen.... vanaf 1min 15sec. De oorsprong hiervan ligt in de lunch. We hadden met elkaar afgesproken zelf overal te gaan kijken en dan op bepaalde momenten elkaar op te zoeken (lunch, colaatje ect.) Ik zat dus met Carlo en Otto gezellig te lunchen en merkte dat onze film-ploeg maar niet kwam opdagen. Toen ik de F1 voorbij hoorde komen begreep ik waarom en besloot de lunch af te breken en de pit in te lopen. Het was druk. Voor, na, boven, achter overal waren mensen aan het sjokken en besloot ik dus via de EHBO (waar zo'n pas al niet goed voor is) de pit-straat in te lopen. Een geluk want alle andere rolluiken waren vanwege de F1 demo dus gesloten. Ik kwam dus de pit-straat door lopen (pit-wall stond helemaal vol, daar was iedereen "geparkeerd") en liep dus precies op de 1e pitstop af. Even later stond ik dus bij de pit-crew en kwam de F1 weer binnen wat bij het filmpje van Erik dus de 2e stop (1min 15sec) is. Ik mocht dus niet oversteken (wilde dat ook niet en maakte daar dus ook geen aanstalten naar ) en bleef dus mooi staan. Na de 3e bandenwissel werden de wheelguns en slangen opgeborgen en stroomde de pit-muur leeg. De F1 was toen nog op de baan en kwam dus na een 1,5min weer aan maar bleef op het rechte stuk. Erik die inmiddels bij mij vanaf de pit-muur was komen staan moest een sprintje terug trekken om de donut en burn-out op het rechte eind te zien. We waren nog net op tijd voor de laatste cirkel en burn-out. geweldig! Ook best knap dat die laatste streep er nog op staat, mooi cameraatje is het Erik, kun je leuke dingen mee doen Ps zie nu de film van Mike, ga snel kijken
Het was dus een fantastisch weekend, daar hebben Souvlaki, Fred en Mike Law al uitvoering over geschreven en waar ik me graag bij aansluit. Hier dan na de bewegende beelden de eerste foto´tjes van het weekend. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zoals gezegd/geschreven: verzamelen Alex, onderweg nog even een terrasje met uitsmijter en dan grote stappen.... Gevolg daarvan: tanken Bij aankomst (perfect hotel met ruime parkeerplaats) bleek dat we niet de enige waren... Na een verfrissend duits (lokaal) biertje een goede parkeer garage gevonden en gezellige stad. Het eerste diner was op het terras... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie beelden allemaal mensen! Prachtig dat je mee kon rijden Erik. Echt top. Heerlijk filmpje ook. Meer meer meer! Kon er deze keer niet bij zijn. Dit soort dagen mis ik liever niet maar kwam slecht uit deze keer. Ben blij dat ik via jullie verslag toch een beetje kan meegenieten. Ik ga al sinds 2006 af en toe naar de Racing days. De eerste keer lieten ze me als een van de eersten in de Benelux in de 599 rijden. Het is echt een top evenement. Loop al jaren te verkondigen dat we daar vaker heen moeten gaan maar krijg altijd reacties met bijzonder weinig interesse terug, op Marc na die mee ging en meteen een 458C bestelde... . Ben blij dat jullie tenminste ook overtuigd zijn! Jammer. Was mijn planning ook.
Afijn we hadden dus een (ruime) parkeer garage "ontdekt" en op de 2e avond (het spetterde dus een dak was welkom) moest deze eraan geloven We zijn er dus even rond wezen rijden (met boze dame blikken tot gevolg ) Het is hier te zien: 2013 parkeer garage Heidelberg - YouTube Buiten (studenten stad) werden we warm onthaald. Carlo vroeg zich af wat er hier loos is... Image Unavailable, Please Login
En hoe komt dat allemaal nou allemaal tot stand 'the italian way'? Nou, zo dus! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=sO2Bn8erJKo]FRD Hockenheim - de groepsfoto - YouTube[/ame]
Het kwam al eerder ter sprake (en enkele staan al in de hoofd-draad) maar onze oosten buren hebben een "bijzondere" smaak... Ze proberen (en dat lukt helaas) hun trotse bezit een persoonlijk tintje te geven of kleuren alles in een en dezelfde kleur... Dit leid tot "bijzondere" creaties. De meest bijzondere heb ik verzameld, echter er waren er meer. Schrik niet: Oranje 458, alles rood, taartschep, gouden velgen, bling bling, ik heb een 360 maar wil (dolgraag) een F430, kinderen mee. Het kan soms ook best wel wat hebben: 458 spider met motor venster, netjes en bijna een must. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het was dus druk, heel druk... Anders gezegd: het was mooie opkomst, een hele mooie... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wauw, jullie hebben je vermaakt zo te zien. Erg leuk om te lezen heren, en ja ik ben (net als iedereen denk ik...) jaloers op Eric .
Heul veul dank voor de fotoos en de filmpjes. Die FXX en XX zullen wel nooit wennen. Wat een apparaten. Tja, dat krijg je he als technici zich niet beperkt hoeven voelen door reglementen en verkeersregels. is dat niet 'rosso dino'?
Volgens mij ook. Zat daar ook aan te denken. Heb één keer een 458 in Rosso Dino gezien. Niet mijn kleur iig.
Het XX programma kent dit jaar 8 evenementen, nog twee te gaan dit jaar. XX Programmes | 2013 Season Ferrari Corse Clienti
Ik moest ook gelijk denken aan Rosso Dino bij die oranje 458. Hij sprong er iig wel uit tussen die 400 rode F's,
Dat bedoelde ik niet Carlo......maar bij elke foto die ik van je zie waar zo'n fel geel hesje met marshall erop staat dan hoor ik dat fluitje weer!
Nog geen idee. Het was en is zeker de moeite waard om nogmaals te gaan. Zal alleen bijna onmogeijk zijn om op deze manier en van zo dichtbij het evenement te bezoeken. Barcelona ligt dan het meest voor de hand, moet alleen wel in het werkschema passen, want het is door de weeks. Oh, bedoel je dat. Ja, ik zie nu dat ze er een aantal keren op staat. Die zal nu nog wel aan de zuurstof liggen met al dat gefluit!
Geweldig mannen, thanx for sharing! Erik, dat moet inderdaad een fantastische belevenis zijn geweest.