Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 26 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,582
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Helemaal mee eens. Ik hou mijn hart vast. Kijk eens naar de BPOC2020 en de 80(!) politie klokkenluiders. Ze worden zwaar bedreigd en de machthebbers zijn helemaal niet geïnteresseerd in hun verhalen, willen alleen hun namen weten.
    https://nooit.nl/interview-presentatie-politierapport-bpoc/
     
  2. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,369
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Ik heb mij tot nu toe bewust buiten deze discussie gehouden, een ieder moet voor zichzelf weten hoe hij/zij hierin staat. Maar op deze opmerking wil ik toch even reageren.

    Het individuele recht op zelfbeschikking kan gezien worden als een element van de persoonlijke vrijheid, en daarmee als een grondslag van de mensenrechten. Dus een ieder is vrij om te denken en te vinden wat men wil, maar wat ik nu lees is dat je dit blijkbaar niet mag want denk je anders dan de schrijver dan tast je de vrijheid van zelfbeschikking aan. Maar volgens mij gebeurt dat hier juist met de betreffende uitspraak!
     
  3. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Dat staat er niet, maar dat zou je zo kunnen lezen, als je dat wilt. Ik ben het niet eens met dat 'vrije wil', er worden immers nu reeds beperkende maatregelen opgelegd, zoals vrijheid van gaan en staan, voor mensen die het niet met het beleid eens zijn. Vrijheid is immers ook dat je niet alles maar klakkeloos aanneemt van de overheid. Je mag misschien wel vrij denken, maar je mag daar niet naar handelen. Zoiets?
    Ik heb voorbeelden te over om aan te tonen dat tegengeluiden worden gecensureerd. Zelfs (een deel van) eigen familie wil niets horen over tegengeluiden. Het rationeel denken lijkt massaal aangetast, en dat is wat ik bedoel met bovenstaande. Elk tegengeluid wordt direct gevolg door een weerwoord, en het liefst onderuit gehaald.
    Er is zeker op overheidsniveau geen ruimte voor discussie. Er is kennelijk maar 1 waarheid. Er zijn nu wat meer kritische vragen vanuit de pers, maar daar wordt geen antwoord op gegeven. Zelfs gezichtsboek bemoeit zich met zogenaamde 'tegengeluiden'. Wat hebben die voor belang? Dus ook daar wordt de discussie uitgegumd. Dan is er sprake van censuur, en dat wordt kennelijk door velen geaccepteerd, of gewoon niet opgepikt. En daar werken hier ook een aantal mensen aan mee. Ik heb nog nergens mensen verboden om een vaccinatie te nemen, maar omgekeerd vinden velen het asociaal als je tegen vaccinatie bent, of liever nog even wacht op eventuele bijwerkingen. Als zelfs dat in het belachelijke wordt getrokken, dan mag het wel duidelijk zijn dat elke discussie uit de weg wordt gegaan. En dat is naar mijn mening ook aantasting van de vrije discussie. En al dit verhaal nog verder gaat, dan is er ook sprake van aantasting van de mensenrechten.
    ("Je hoeft je niet te laten vaccineren, maar dan mag je nergens meer naar toe". Dat is dus gijzelen.)
     
    cdriel likes this.
  4. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Sinds de 1e corona besmettingen heb ik bijvoorbeeld nog geen 1 rijksoverheid TV reclame spotje gezien met daarin aanbevelingen hoe je je immuun systeem kan versterken. Ook nu hoor je daar nog steeds niets over. Hoe eenzijdig will je het hebben? Schandalig, kan iemand dat hier uitleggen?
     
    Ajax de 1e likes this.
  5. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Nieuw diepte punt: Frankrijk gaat verplicht stellen een bewijs van vaccinatie te laten zien bij toegang van restaurants en uitgaan gelegenheden. Indien je die niet kunt tonen wordt toegang verboden (bij wet)... De uitbater wordt dus nu meegezogen in het (verplicht) meewerken van de rechtelijke macht. Doel: hoger percentage gevaccineerde behalen.

    Ik begin me nu echt zorgen te maken dat maatregelen voor volksgezondheid, dwangmaatregelen worden.
    Dus tegen je wil moet je meedoen aan een experiment.... Dit terwijl ik wens te wachten om bijwerkingen beter te kunnen inschatten. Er is in Israel echt wel wat aan de hand. Dit terwijl die voorop liepen in vaccinatie beleid/uitvoering. Zorgelijk, zeer zorgelijk.
     
    Ajax de 1e likes this.
  6. lewie

    lewie Formula Junior

    Apr 13, 2007
    515
    Netherlands
    Full Name:
    lewie
    Nog erger: In Frankrijk (en Griekenland) worden werknemers in de gezondheidszorg verplicht om zich te laten vaccineren. Ik ben geen vaccinatietegenstander, inmiddels zelf ook gevacineerd, maar vind wel dat iedereen recht heeft om zelf te beslissen wat er in je lichaam gespoten wordt. Volgens mij is dat ook een mensenrecht.
     
    Bas and 328gts1987 like this.
  7. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Het doorlopende Nivel steekproefpnderzoek naar influenza zegt niets representatiefs over Covid in Nederland. Het feit dat en hoe dit nu door de covid-ontkennende social media kanalen wordt verspreid, is wel weer erg illustratief voor hoe weinig goede gegevens ze kennelijk kunnen vinden om hun vooringenomen stellingen te onderbouwen en voor hoe weinig kritisch de lezers ervan kennelijk kunnen zijn.

    Allereerst de volledige slide die Van Dissel heeft laten zien:

    Image Unavailable, Please Login

    Op suggestieve social media zie je meestal alleen het deel van het plaatje in de rechterbovenhoek terug. Dat zou op zich voor de geïnformeerde lezer al voldoende moeten zijn om te zien dat het niets over Covid in NL kan zeggen, want de aantallen op de verticale as zijn daar véél te laag voor.

    De rest van het plaatje laat echter meer lage getallen zien, waardoor hoop ik iedereen gelijk ziet dat het statistisch volstrekt insignificant is als het gaat om de aantallen Covid besmettingen in Nederland.

    In totaal heet heeft Nivel volgens deze presentatie maar iets van 200 patiënten met influenza-achtige klachten getest in de eerste 23 weken van dit jaar; maar iets van 10 per week. Een verwaarloosbaar klein aantal dus. Daarvan waren er als ik het zo snel inschat 27 positief getest op Covid. In veel weken werd er geen enkele positieve covid test geregistreerd, om dan soms weer een week te hebben met een relatief groot aantal positieve testen (maar in absolute zin altijd extreem lage aantallen). Dat er in de ongeveer 15 ‘samples’ na week 20 geen positieve Covid testen zaten, zegt dus statistisch ook helemaal niets.

    Er zal ook nog een ‘bias’ zijn wat de steekproef nog ongeschikter maakt voor het volgen van Covid. Als mensen griepachtige klachten hebben, zullen ze het laatste jaar al snel zelf of via de huisarts een corona test bij een snelteststraat of de GGD gaan doen. Pas als die negatief is, en griepklachten aanhouden zal er verder onderzoek zoals via de 40 huisartsen en het Nivel steekproefonderzoek volgen.

    De GGD’s alleen hebben al zo’n kleine 4 miljoen PCR-testen afgenomen in de afgelopen 3 maanden, waarvan een kleine 0,4 miljoen positief was. Dat is een ‘iets’ representatievere steekproef om te volgen hoe het verloopt met de Covid besmettingen in Nederland. Maar als de uitkomst je daarvan niet bevalt als Covid ontkennend social media kanaal of pipo die daarop actief is, dan verzin je kennelijk maar lekker je eigen alternatieve bronnen.

    Erg ‘grappig’ trouwens wat het betrouwbare kanaal Ninefornews ervan heeft gemaakt

    https://www.ninefornews.nl/van-dissel-probeert-ons-soms-iets-duidelijk-te-maken-wat-hij-niet-hardop-mag-zeggen/

    RIVM-baas Jaap van Dissel liet op 22 juni in de Tweede Kamer een grafiek zien waaruit blijkt dat er al sinds mei vorig jaar geen sprake meer is van een corona-epidemie in Nederland. “Mijn adem stokte,” zegt professor Theo Schetters in onderstaand filmpje. “Dat laat Jaap van Dissel zien.”

    “Volgens mij probeert hij ons soms iets duidelijk te maken wat hij niet hardop mag zeggen,” aldus de vaccinoloog. “Ik denk dat hij hoopt dat wij het oppikken. Help mij, er is hier niks aan de hand, maar ik mag het niet zeggen.”


    Van Dissel die met een verborgen bericht op slide 37 de Kamer en het Nederlandse volk wil waarschuwen dat er met Covid niets meer aan de hand is in NL, kennelijk bang om het open te zeggen uit angst voor 'ze' die de macht hebben gegrepen via Covid? Hoezo complotdenken...
     
  8. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Hier nog een update van de Nivel Influenzarapportage die denk ik erg verontrustend zal zijn voor degenen die deze rapportage serieus hebben genomen als het gaat om hoe Covid in NL verloopt:

    Image Unavailable, Please Login

    50% van de afgenomen monsters in week 26 is positief op Covid getest!!!!!*

    Neem aan dat dit nu uitgebreid via de corona-ontkennende social media kanalen verspreid wordt als bewijs dat Covid toch nog groots in NL aanwezig is :)


    * (waren er wel maar 5 van in totaal 10 geteste monsters)
     
  9. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,582
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Het tekent jou dat je over corona ontkenners spreekt. Dan kan ik je niet langer serieus nemen. Er staat overigens duidelijk dat het gaat om aantallen per 100.000 inwoners. En er wordt een epimische grenslijn aangegeven. Als de cijfers niet representatief zouden zijn én niets zouden zeggen over wel/geen epidemie, waarom zou Van Dissel dit dan zo opnemen in zijn presentatie en er geen kanttekeningen bij plaatsen? Maar afgezien daarvan, het is toch wel duidelijk dat er niets aan de hand is, wat de genomen maatregelen legitimeert.
    En geef mij eens 1 goede reden, als Corona echt zo'n groot probleem is, waarom behandeling met Ivermectine en andere protocollen in Nederland verboden is? Waarom alleen experimentele injecties? Overigens zou het verbod op Ivermectine ook geïnjecteerden moeten verontrusten, want die injectie is geen garantie dat je Corona niet krijgt. Als je het eenmaal hebt, helpt die prik ook niet. Dan wil je toch graag goed behandeld worden? Dat gebeurt nu niet. Ze laten je letterlijk liever sterven dan dat ze je met Ivermectine behandelen.
     
    Bas, cdriel and Ajax de 1e like this.
  10. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ben wel benieuwd hoe die 10 mensen worden geselecteerd, en hoe de uitkomst dan representatief wordt verklaard voor heel Nederland.

    Je kunt ook 2 mensen testen en als ze alle twee covid hebben stellen dat 100% van de gevallen covid heeft.

    En over de duur van covid recovery hoor je ook niets, is dan nu anders met bijvoorbeeld de delta variant?

    Om dit nu erg verontrustend te noemen lijkt me een beetje overdreven.



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  11. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Het is ook totaal niet verontrustend. Dat was natuurlijk sarcastisch bedoeld.

    Het aantal geteste monsters door Nivel is dusdanig laag, dat het niets zeggend is voor wat er met Covid aan de hand in Nederland. Dat was het niet met de getallen t/m week 23 die door corona-ontkenners bewust verkeerd zijn gebruikt en dat is het niet met de getallen t/m week 26 die ongetwijfeld niet door de corona-ontkenners zullen worden verspreid.

    En ik zeg overigens bewust 'corona-ontkenners' omdat de berichten op basis van de Nivel statistieken en wat Van Dissel er wel/niet over gezegd zou hebben worden verspreid door personen en 'kanalen' die kennelijk graag de boodschap willen verkondigen dat corona al lang zo goed als verdwenen is in Nederland.
     
  12. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Je hoeft mij natuurlijk niet serieus te nemen, maar misschien zou je wel iets serieuzer met open vizier kunnen kijken naar de Nivel-info en de valse berichten die daarover verspreid zijn.

    De slide waar jij aan refereerde en die ik volledig heb geplaatst, zegt denk ik al genoeg met “aantal patiënten getest” op de verticale assen van de weergeven testresultaten. Het aantal geteste monster is toch echt zo laag als ik stelde en stelt helemaal niets voor.

    Verdere info zou je ook op de site van het Nivel zelf kunnen vinden.

    https://www.nivel.nl/nl/nivel-zorgregistraties-eerste-lijn/actuele-weekcijfers-aandoeningen-surveillance

    Daar zie je o.a. ook de volgende tekst staan:

    Image Unavailable, Please Login

    De aantallen met Influenza-achtige klachten per 100.000 inwoners die door het Nivel worden gerapporteerd zijn niet gebaseerd op de getoonde monsters of op onderzochte monsters in het algemeen, maar op doorgegeven aantallen van patiënten van/door slechts een heel klein aantal huisartsen waar de huisarts de subjectieve diagnose van een influenza-achtig ziektebeeld heeft gesteld. Als een diagnose van Covid middels een PCR test bij de GGD is gesteld bij een patiënt, wordt deze patiënt dus niet aan het Nivel doorgegeven.

    Al ruim een jaar lang zien huisartsen je natuurlijk alles behalve graag naar hun praktijk komen als je mogelijk Covid hebt, wat al snel gevreesd wordt als je griepachtige klachten hebt. Je wordt dan denk ik toch eerst langs de GGD gestuurd voor een covid test. Daarna hoeft de huisarts dat niet meer via het Nivel te laten testen en bij een positieve Covid-test zal de aan de steekproef van het Nivel deelnemende huisarts uiteraard ook niet meer doorgeven dat de patiënt Influenza (of Covid) heeft.
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Lijkt er steeds meer op dat het vaccin maar een tijdelijke en zelfs niet eens een volledige bescherming geeft. Gevaccineerden "kunnen nog steeds ziek/besmet worden..." Ze worden dan wellicht minder erg ziek maar besmettingen kunnen nog steeds plaats vinden door gevaccineerden.

    Anders gezegd: De eerste versoepelingen zijn al terug gedraaid omdat blijkt dat gevaccineerden anderen te besmetten. Dat is een vette streep door de rekening. Want nu zal wellicht blijken dat het (huidige) vaccin het virus niet kan verdringen zoals gedacht.
    Het (huidige) vaccin geeft dus helemaal niet onze vrijheid terug maar dringt het slachtoffer aantal terug. Een mooi doel maar niet de opzet zoals bedoeld.

    Kortom we gaan voorlopig nog wel effe door met alle maatregelen en ik vraag me af of die ooit wel helemaal gaan verdwijnen nu blijkt dat het virus een blijvertje is (ook onder gevaccineerden).

    Opvallend is dat er geen berichten zijn van mensen die besmet zijn geweest en zonder vaccin het virus hebben bedwongen. Wel enkele gevallen die langdurig kwalen hebben maar als ik de cijfers van enkele maanden geleden moet geloven zouden er duizenden zo niet tien-duizenden besmette personen geweest moeten zijn die toen nog geen vaccin hebben gehad. Die zijn dus door hun eigen immuun systeem beschermd.

    Ik ben erg benieuwd wat deze groep zou ondervinden als deze een festival bezoeken. Zou toch op zijn minst een onderzoek waard zijn:
    Is er een verschil tussen personen die met hun eigen immuun systeem het virus hebben bedwongen t.o.v. gevaccineerden?
     
    rob.kruiswijk and Bas like this.
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Het gaat goed mis in Australië met het virus. Zo goed als het eerst leek nu blijkt dat het razendsnel rond gaat. Het is het bewijs dat we allemaal met het virus in contact komen en er niet aan ontsnappen. Het is een utopie dat we het virus kunnen beheersen. In mijn ogen beperkt het vaccin niet het virus. Het is hooguit een booster die je immuun systeem "helpt" tegen 1 bepaald virus (die nu dus muteert).

    We zijn een tijdperk in gegaan waar geen einde aan gaat komen met het huidige beleid. Tenzij mensen gaan accepteren dat het virus er is, niet meer weggaat en dat de behandel methoden die bestaan (en die bestaan!) worden vrijgegeven. Maar ja, dat zijn uitspraken van een wappie en dat wordt niet geaccepteerd, maar we zullen eraan moeten.

    PS Het lijkt er steeds meer en meer op dat je tegenwoordig al helemaal niet besmet mag zijn! Nu gooit Frankrijk een vaccinatie verplichting in de strijd om "besmettingen te voorkomen"... Wat is daar het voordeel van? Gevaccineerden blijken ook besmet te worden (worden minder ziek) en zijn nog steeds besmettelijk.
    Anders gezegd: We mogen helemaal geen "griep" meer hebben? Dat is toch onmogelijk, bestaat al sinds het ontstaan van de mensheid en nu kan/mag dat niet meer???
     
    cdriel likes this.
  15. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Joh, relax man :) Zo erg is het allemaal niet in Europa hoor.

    Gevaccineerden worden minder snel besmet, veel minder ziek en zijn mede daardoor ook minder besmettelijk.
    Dus dat is een gigantisch voordeel natuurlijk.
    Tot nu toe geldt dit voor alle tot nu toe bekende mutaties. Dus logisch dat dit gebruikt wordt om risico op besmettingen te voorkomen.

    Wat er wel aan zit te komen is toegangstesten (voor evenementen/festivals) ook voor gevaccineerden verplichten. Omdat de kans wel veel kleiner is, maar toch nog steeds bestaat.
     
  16. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Hier nog wat info erover van een ziekenhuis uit Alabama (1 v/d staten met de minste gevaccineerden, want niet de slimste rednecks ;-) )

    https://www.al.com/news/2021/07/im-sorry-but-its-too-late-alabama-doctor-on-treating-unvaccinated-dying-covid-patients.html

    "In the United States, COVID is now a pandemic of the unvaccinated, according to the head of the U.S. Centers for Disease Control and Prevention. In Alabama, state officials report 94% of COVID hospital patients and 96% of Alabamians who have died of COVID since April were not fully vaccinated."
     
  17. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
  18. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    #645 ChrisW1, Jul 22, 2021
    Last edited: Jul 22, 2021
    Heb je misschien een link naar het overzicht dat je hebt gestuurd?

    De link/source die eronder staat bevat de tabel volgens mij niet of ik zou erover heen moeten kijken:

    https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general

    Ik zeg niet dat het nepnieuws is, maar het zou van een overheidsinstantie wel een erg slordige tabel zijn (wat natuurlijk kan): er ontbreken belangrijke leeftijdsgroepen (0-19jr en >94 jr), het totaal aantal positieve testen in die week was ongeveer 5000 en de getallen tellen op tot een veel lager aantal, er wordt "vaccinated" genoemd wat dan de percentages zijn van mensen die minimaal 1 dosis hebben gekregen (dus ook mensen die nog wachten op de 2e wat eigenlijk altijd wordt uitgesplitst als aparte categorie) en ik zou een categorie "unknown" verwachten. Dat laatste omdat het 'slechts' om recente positieve testen gaat.

    Nogmaals, ik zeg niet dat het nepnieuws is maar deze data laten helemaal geen correlatie zien tussen vaccinatie en besmetting wat denk ik wereldnieuws zou moeten zijn. Het is ook niet in lijn met wat het Israelische Health ministerie kort geleden heeft geroepen dus dan verbaast het me dat het niet bijvoorbeeld groot in de Times of Israel staat die nog dagelijks strak op de Covid cijfertjes zit.
     
    Harry-SZ likes this.
  19. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    #646 Harry-SZ, Jul 23, 2021
    Last edited: Jul 23, 2021
    Ja, een lijstje met wat willekeurige cijfers zegt naar mijn mening weinig.
    Zal wel uit zo'n CT-FB groep komen?
     
  20. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    #647 ChrisW1, Jul 23, 2021
    Last edited: Jul 23, 2021
    Ik durf nu wel te stellen dat het nepnieuws is :)

    Om een beetje voorbereid te zijn op wat ik van sommige mensen in de kroeg/wijnbar, bij borrels/feestjes of bijvoorbeeld in dit draadje kan verwachten kijk ik af en toe op een aantal sites en twitteraccounts die normaal de laatste anti-overheid-, anti-vax-, en complottheorieën verspreiden, maar zelfs daar kan ik het niet vinden, ook niet als ik even doorklik naar wat andere soortgelijke ‘betrouwbare’ bronnen die twitter je dan aanbeveelt als je eenmaal op zo’n account bent beland.

    Ik heb dezelfde tabel wel gevonden met gesuggereerde data van een tweetal weken ouder op een twitteraccount van iemand die veel dubieuze info de wereld instuurt. Grappig is dat de reacties daarop vrijwel allemaal iets zijn in de trant van “zie je wel; die vaccins werken niet; altijd al gezegd; we worden bedrogen” en er maar één was die meldde dat de website waar de link die eronder stond naar verwees niet de getoonde tabel bevatte en dat ze in Israël nog nooit van deze data hebben gehoord.

    Ben wel benieuwd waar deze tabel nu vandaan komt:D
     
  21. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Uit de fantasie van iemand die BS de wereld inslingert.
    Dat is op zich nog niet zo erg, ware het niet dat anderen (er zitten hier een paar) dit vervolgens klakkeloos doorsturen en delen ("zie je wel, we worden genaaid, ze willen ons onder de duim houden/krijgen, etc...").
     
  22. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  23. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Het eerste wat je ziet als je naar de site gaat, is het nepnieuws over dat de corona epidemie al in mei 2020 is afgelopen. De officiële grafiek van Van Dissel toont dat aan volgens deze site. De grafiek dus van het Nivel met influenzameldingen van een aantal huisartsen die werkelijk helemaal niets zegt over Corona.

    Zegt wel iets over de betrouwbaarheid vd site denk ik.

    Het stuk waar je naar verwijst is een heel slecht geschreven opsomming van subjectiefheden die natuurlijk tot de conclusie zouden moeten leiden dat vaccins niet werken en dat mensen niet onder druk gezet moeten worden om ze te nemen. Hoe verrassend…

    Ik denk dat alleen mensen die van te voren al dezelfde mening als de auteurs van het stuk hadden het mogelijk “geloofwaardig” vinden. Waarschijnlijk dezelfde groep als die kennelijk graag een bevestiging van hun mening ziet via nepdata zoals de Nivel grafiek of de tabel met Israelische positieve testgegevens
     

Share This Page