Carresoriewerk, waar kan ik terecht. | Page 2 | FerrariChat

Carresoriewerk, waar kan ik terecht.

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Stef65, Apr 28, 2015.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Stef65

Stef65 Karting

Apr 28, 2015
    196
    reg Antwerp Belgium
    Full Name:
    Stef
    @ Jeka, ja het is een zwarte, uit een prive collectie van 85 auto's uit Frankrijk. Vorige week gaan bezichtigen. Gestart, getest en goed bevonden. Dit weekend ga ik hem halen.

@Guido : dit is een van zijn sites : JUST FOR FUN Harald Stadelmann in Frechen - Köln

2. MvT

MvT F1 Rookie

May 25, 2013
    4,260
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Die staat al heel lang te koop. Zelfs de prijs is omhoog gegaan. Als je deze gaat parten in onderdelen kom je niet aan dat bedrag. Schappelijk prijs is naar mijn mening 11 a 12k. (plaatje 6 is niet van deze bolide overigens) Heb je toevallig het vin nummer? PM me maar mocht je het hebben.

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om voor een andere te kiezen. Zwarte Ts zijn in mijn ogen ook een betere kleur, maar ik zeg het vaker. Is kleur nog belangrijk nu dat je kan wrappen :)

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Als je het verschil niet ziet met goed spuitwerk dan is misschien een visitatie bij Hans Anders een goed idee....

Onno

4. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    LoL :)

Echter ook in wrappen zijn stappen gemaakt de laatste jaren. Niet alleen de folie is verbeterd maar ook de manier van aanbrengen is door ontwikkeld.
    Echt er zijn (transparante) wraps die je niet ziet maar wel bijzonder goed beschermen, iets om serieus te overwegen na een kostbare respray. Of zoals ik op een nieuwe auto (=Tesla) waar je jaren mee wil gaan doen....

5. MvT

MvT F1 Rookie

May 25, 2013
    4,260
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    hahaha! Mijn zicht is prima, maar er komt een tijd dat ik naar Hans Anders moet. Dan begin ik ook aan wrappen, want ik zie dan het verschil niet meer :p Mag wel hopen dat ze een latex handschoen achterwege laten. But serious, wrappen is tegenwoordig heel wat beter dan voorheen (zoals Fred al zei) en ik zie toch wel vaker Fjes die gewrapped zijn. Kost wat voor een goede wrap, maar toch wel goedkoper dan het mooie spuitwerk, wat ik overigens prefereer.

6. theunissenguido

theunissenguido F1 Rookie
    Owner Silver Subscribed

Jan 21, 2004
    2,573
    Argent/Brasil
    Full Name:
    Guido
    Inderdaad te duur om interessant te wezen.
    Deuren zijn niet geraakt zo te zien op fotos. En dwarsbalk onderaan voor ook nog intact. Dus geen frame misvormd.
    Nog effe wachten en die zakt wel in prijs !

Guido

Share This Page