Welke motorolie en bak olie gebruiken jullie? Oem specs zijn Agip sint 2000 10w40 voor motorolie en Agip 75w90 voor bakolie. De Agip sint 2000 is vervangen voor Eni I-sint lees ik. De Amerikanen zijn gek van Redline 10w40. Wat gebruiken jullie?
Weet je zeker dat de handrem er goed vanaf is? Deze wil nog wel eens blijven hangen, terwijl je denkt dat je 'm goed naar beneden hebt gedaan.
Dat rare mechanisme waarbij je de handrem naar beneden kunt doen terwijl hij toch niet loskoppelt (omdat je bijvoorbeeld hem niet helemaal omhoog deed bij de opslag, of te laat het knopje indrukte, of het te vroeg losliet....). Als je Ferrari rijdt moet je er vanuit gaat dat het handremlampje gelijk heeft, en je moet het ook altijd checken voor je wegrijdt. Wordt uiteindelijk tweede natuur, maar dat duurt wel even. Onno
Verder nix met de rest van de klauwen gedaan Daan ? Je had op dit moment alles toch al open ...... was een prima kans geweest ? Zuigertjes er niet even uitgehaald, beschermrubbers op lekkage bekeken ? Ik had er eentje met een scheurtje en dan komt er vocht in ... berg je maar als dat vastroest ... Mooi op tijd dus toen ... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sorry nu pas gezien Mad dog: mdclutches.co.uk Verkoopt het originele vet en pakkingsets Heb ik zelf ook gebruikt
Blokken moesten vervangen worden. Dus dat was prio. Als de zuigers eruit gaan en ik de rubbers vervang dan wil ik ook Meteen stalen remleidingen en de klauwen een kleurtje geven, En wellicht nieuwe remschijven. Klusje voor volgende winter. Ben zowiezo nog in de lerende fase hier Ik kan meerdere keren de handrem erop en eraf Doen maar het lampje blijft branden. Ik kan de auto verrollen, Dus ik neem aan dat de handrem Eraf is. Waar kan ik de handrem nakijken/verstellen eventueel? En how about the oil?
@fdekeu: bedankt! Ben al in contact met mdclutches. Over 2 weken wordt de 348 Getaxeerd, daarna gaat het koppelinghuis eraf om het vliegwiel opnieuw in te vetten En de pakkingen te vervangen.
Staat een hier welbekende 348 te koop: Ferrari 348 TB Tweedehands auto, Benzine, ? 48.500,- occasion in Venhuizen Valt er nog iets zinnigs over de (huidige staat van de) auto te zeggen?
Ben je nog steeds de eigenaar van deze 348? En heb jij hem nu ook te koop staan? Zit dit draadje weer eens door te lezen en las net dat je hem eind 2014 al 9 jaar in bezit had