Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 21 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 275gtb6c

    275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

    Oct 30, 2006
    1,929
    europe
    Full Name:
    oscar
    geezzz, let op hè. Wilders is ontzettend links, heeft als doelgroep een beetje de buurman van de allochtoon. Soort SP maar dan tegen buitenlanders.
    Ook zin om te rijden! De 308 is apk goed gekeurd. Klein wonder en zelfs met steekproef!

    Ciao
    Oscar
     
    djfrens and Harry-SZ like this.
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Zelfs met steekproef?! Nou dan had die inspecteur mazzel zo'n bijzondere auto te mogen keuren in een bijzondere omgeving.
    Toevallig vandaag kwam er een video online bij day1 waarbij Job bij Alex op bezoek was om zijn 458 (straight piped) op te halen en veel bijzondere auto's mocht filmen, iets wat Alex niet altijd toestaat maar nu dus wel een keer. En man wat een bijzonder spul staat er weer.
    Ga er binnekort maar weer eens langs om dat te zien.

     
  3. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,112
    The Netherlands
    Gaaf Oscar! Wil hem graag een keer zien en horen
     
  4. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,338
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Geweldig !

    Hier een 458 speciale met straight pipes




    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  5. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,338
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #505 rob.kruiswijk, Mar 2, 2021
    Last edited: Mar 2, 2021
  6. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Nou, hup! Weg met de maatregelen, ik ben het nu zat na een jaar! Ze blijven nu hangen in hun eigen waarheid, de cijfers zijn nu wel eens op een niveau dat de overheid kansen genoeg heeft gehad, nu niet meer afwimpelen op het volk!!! Als ik de peilingen mag geloven, is de VVD met Rutte nog nooit zo populair geweest als nu, onbegrijpelijk. Wat angst kan doen met een volk.....weer die avondklok verlengd? Waar zijn ze mee bezig? Wat een stel klungels daar!
     
    bigodino and rob.kruiswijk like this.
  7. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Vraag me af wat van die polls waar is. Iedereen heeft er zo wel zijn eigen gedachten bij hoor ik.
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  8. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,582
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Veel mensen hebben niet in de gaten dat als ze weer dezelfde partijen aan de macht helpen bij de verkiezingen, de maatregelen niet versoepeld gaan worden. Want er is altijd wel een excuus te bedenken voor de maatregelen, dat is nu toch wel duidelijk geworden. Zelfs bij "code groen" moeten we anderhalve meter e.d. blijven aanhouden. Te gek voor woorden!
     
    Ajax de 1e likes this.
  9. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,582
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Hoi Rob,

    Ik heb een tijdje terug gegoogled naar Reiner Fuellmich en niets gevonden dat hem in verband brengt met Dieselgate (en Deutsche Bank). Erg vreemd, of ik kan niet goed zoeken. Wel wat hypotheekzaken. Heb jij wel iets kunnen vinden? Het duurt bovendien allemaal wel erg lang met zijn zaak, daar was een half jaar geleden al sprake van, maar volgens mij is er nog niets concreet gedaan? Wil hij eerst geld zien?
     
  10. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Was dat van Jinek nu een goed voorbeeld van een ‘goor stuk riooljournalistiek’? Wat walgelijk zeg! Wat een eng persoon, die Jinek, en dat RTL zijn ware gezicht zo laat zien! Overigens kijk ik zelden NL-programma’s, dit was een uitzondering....
    Nu denk ik niet dat Baudet altijd tactisch is, maar om iemand zo af te slachten op een publieke zender, dat gaat wel heel erg ver....
    Nu gaat mijn stem helemaal naar FVD. Ik twijfelde nog even om PVV te stemmen :D, maar dit is een protest-stem ;)
     
  11. rysc97

    rysc97 Formula Junior
    Silver Subscribed

    Nov 1, 2011
    304
    Netherlands
    Full Name:
    John
    Het is ongelooflijk dat zulke domme mensen als jij stemrecht krijgen......................:mad:
     
  12. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik denk dat Jinek en Floor op dezelfde kritische wijze alle andere politici hebben benaderd, die zich er wel wisten uit te redden of gewoon hun verantwoording namen. Onze Thierry hield zich hier niet staande, hij reageerde net als altijd, geen commentaar of loopt weg. Zoals hij zelf aangeeft, wanneer hij anderen of gerenommeerde instanties in twijfel trekt over hun standpunten of gepubliceerde statistieken is het volgens hem gewoon niet waar..........Ben er mee eens dat het laatste stukje roasting wel misschien op het randje was, maar dat zijn al zijn tweets en app berichten ook volgens zijn protégé Theo Hiddema, dat is echt geen oude man van 76 die je gerust volgens Baudet in twijfel mag trekken. Dat noemt zich nog steeds een vriend van hem, weet niet wie er nu de engste persoon is, maar als dit soort types Nederland moeten besturen, laat staan in Brussel hun mannetje moeten staan zonder weg te lopen dan zit er nog maar één ding op. Emigreren, heel snel! Ooh ja, Corona bestaat niet.........of was het nou vele handen schudden maken licht werk, ........of melden op het politiebureau. Ach wat maakt het uit, het is toch niet waar of gebeurd
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Door jou post en de reactie van RTL zelf heb ik de bewuste uitzending van Jinek terug gekeken. Dit omdat ik (voorheen) de onderwerpen en manier van interview wel kon waarderen. Maar wat er gisteren gebeurde is werkelijk uit het riool, de discussies liepen geheel uit de hand. Er was duidelijk een "agenda". Kan echt niet (in mijn ogen).
    Dat RTL zelf afstand nam van het optreden van Martijn Koning is een wijs besluit in mijn ogen.
     
    cdriel and Ajax de 1e like this.
  14. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,283
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Ik denk dat als Thierry gewoon achter zijn standpunten in deze beoogde kwesties was blijven staan en zijn verantwoordelijkheid had genomen, hij als politicus meer respect had gekregen en was er geen voedingsbodem geweest om hem verder op de huid te zitten. Dan heb je als lijst trekker wel ballen denk ik en dat hij daarmee meer draagvlak had kunnen creëren voor zijn overige standpunten. Zijn opponent van Denk werd ook het vuur aan de schenen gelegd maar daar hoor je niemand over, omdat hij gewoon antwoord gaf, misschien niet het altijd het juiste maar dat is de enigste reden waarom Baudet zo onder vuur werd genomen. Vond het vooral vermakelijke televisie en zag hem in de voetsporen treden van Trump, die toonde het zelfde gedrag......fakenews, fake journalist, zelfde Petje op tijdens de campagne. We weten hoe dat is geëindigd...........
     
  15. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Leg mij dan maar uit wat ‘slimme’ mensen stemmen, en met welk doel ;)
    Ik wordt zo’n beetje doodmoe van de linkse ‘intellectuelen’ die het m.i. voor het zeggen hebben in dit land, de media, op bestuurlijk niveau. (Ik neem ook het ‘probleem’ Halsema mee in dezen, dat kreng blijft de regels ongestraft tarten)
    Jinek lijkt wel een reïncarnatie van Sonja Barends (wel fijner om naar te kijken :D), RTL4 het nieuwe infiltraat van propaganda-zender ‘VARA’. Diezelfde club wil iedereen in een elektrische auto hebben, het milieu redden, stille tochten organiseren, en ‘Duddly-do-good’ spelen op kosten van een ander. Mijn stem gaat wel degelijk naar FVD (alleen niet naar Baudet ;) ). Overigens is er momenteel meer mis met de vaccinaties, dan de Jonge wil toegeven. Landen om ons heen hebben reeds een ‘bepaald’ vaccin de wacht aangezegd. Volgens de Jonge is er niets aan de hand. Er sterven meer mensen na vaccinatie dan wordt toegegeven. FVD, en nog wat kleine partijen (oa PvdD, PVV, enz) willen de maatschappij weer open. Wat nu gebeurt is ongehoord. Bedrijven dicht prima, maar dan ook met geld over de brug komen. Indien niet, dan bedrijven open. En dat is kiezen voor, in dit geval, voor FVD. Die maakt nog de grootste kans. Op de gevestigde orde hoef je niet te rekenen.
    Als FVD niets kan doen, zakt de economie steeds verder in het moeras, en daar gaat iedereen, ook ons nageslacht, flink voor bloeden. 140.000 bedrijven beëindigd! En er komt nog veel meer aan! Dát probeert FVD nog enigszins te redden, de gevestigde orde doet helemaal niets.
     
    cdriel, rob.kruiswijk and bigodino like this.
  16. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,582
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Complot? Het is een plan dat al jaren geleden is ingezet: iedereen vaccineren. Gigantisch verdienmodel (Big Pharma) en controlemiddel (eugenetica):

     
  17. Gillis Haasnoot

    Gillis Haasnoot Karting

    Feb 4, 2020
    104
    Leiden, Netherlands
    Full Name:
    Gillis Haasnoot
    Al die mensen die denken dat alles maar een complot is. Word er een beetje moe van. Het is meer dommigheid en angstigheid dat mensen in de politiek beweegt. Meer is het niet.
    Zomaar de aanname doen dat er een hogere orde is die bewust de boel saboteert is nog dommer dan de mensen die onbewust dom de boel reageren.
    We leven nu eenmaal in een maatschappij waar risico, moed en eenheid niet meer vooraan staan.
    Dan kan je verwachten dat het loopt zoals het nu gaat. Ik ben gestopt om me erom te bekommeren. Ga lekker leven. En dat moet zeker goed komen zo af en toe in de Ferrari :)
     
    Harry-SZ, milko1969 and djfrens like this.
  18. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,338
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Nou intelligent mens leg dan hier maar eens uit waar we dan wel op moeten stemmen.

    Ik ben erg benieuwd waar je mee komt.


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  19. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ben geen complot denker maar vind het wel "een beetje vreemd" dat een demonstratie tegen huidige corona maatregelen (het is een mening) uit elkaar wordt gemept door de ME vandaag.
    En dat op hetzelfde moment een demonstratie voor (drastisch) wijzigen milieu beleid (ook druk en mensen dicht bij elkaar) wel geoorloofd wordt.
    Dacht dat we in een democratisch land leefde waarbij recht van demonstreren alsook vrije meningsuiting een groot goed was.
    Blijkbaar is er een censuur op het onderwerp waarvoor je opkomt...
     
    cdriel, rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  20. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Even een cynisch stukje: NH is in paniek, want alle 8 IC-bedden zijn bezet, de 20 IC-medewerkers kunnen het niet meer aan. Het is ook heel wat als je een klomp van 100kg en meer moet kantelen, dat is echt werken hoor! Deze patiënten konden voor corona ook al niet zelfstandig kantelen. Die paar uitzonderingen daar gelaten. Omdat er niet genoeg personeel is, moeten ze overuren maken. Dat is erg, en een direct gevolg van de ellenlange bezuinigingen. Nog steeds heb ik een groot netwerk, en nog steeds (na 1 jaar!) geen doden, geen IC opnames, maar ik moet maar steeds geloven dat het écht menes is. Hier en daar hoor ik uit eerste hand van verplegend personeel, dat er werkelijk niets te doen is, terwijl een ander roept dat er paniek is. Wie moet je nog geloven?
    Bij een ‘pandemie’ mag je toch wel verwachten dat er tenminste één dode in je netwerk voorkomt, maar niets dus. Alle sterfgevallen zijn dubieus te noemen, verscholen achter AVG, het nieuwe toverwoord. Ik had een discussie met een verpleegster, die mij meldde dat er ook jonge gezonde mensen overleden. Op mijn vraag of ze de onderliggende pathologie kon vertellen, had ze uiteraard geen antwoord op. Ze werd boos, en ik moest het maar aannemen....huh? En zo gaat het steeds. Velen om mij heen hebben corona gehad, misschien ik ook wel, who knows. Zijn ze dood: NEE! Ze werken en sporten weer, voor zover dat nog is toegestaan.
    Men mag de angst nu wel eens opzij zetten, en wat meer vertrouwen op de eigen weerstand. Ik schrik van de angst die velen hebben, en dat is een slechte raadgever. De overheid werkt alles tegen, en dat is ook een slechte raadgever. Ik hoop dat ze fors worden afgerekend, anders zie ik toekomstige vrijheid somber in! Ze blijven mij teveel hangen in hetzelfde riedeltje. En zoals de Spaanse arts zei: stop met testen als je je niet ziek voelt, blijf weg bij de medische sector, laat niet voor elk snotje een test doen, stop met testen!!! Maar ja, we leven in Hypochondrië, waar elk snotje met betaald verlof wordt beloond. Dan wil je wel rennen naar zo’n teststraat....het aantal besmettingen zal voorlopig nog wel oplopen....
     
    cdriel and rob.kruiswijk like this.
  21. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Wat een onzin komt hier nog steeds langs zeg.
    Ik vind het echt heel erg jammer dat er maar 1 draadje echt druk is op NL Fchat en dat is deze verzameling CT's en sprookjes.

    Hopelijk is dit snel achter de rug en kunnen we straks (met of zonder paspoort) weer leuke ritjes maken en terrasjes pakken.
    En dan aub niet over Corona en politiek lullen.
     
  22. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,582
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Image Unavailable, Please Login
     
    Ajax de 1e likes this.
  23. Andretti Molletti

    Andretti Molletti Formula Junior

    Sep 19, 2010
    345
    Netherlands
    Full Name:
    Dré
    Wat zoek je onder het zand? FERRARI content?
    Het is toch een FERRARI forum hier of een corona-klaaggroep?

    Tja ik vind de response op andere onderwerpen nou ook niet echt bemoedigend.

    Hopen dat het beter weer wordt idd en we snel weer kunnen rondsukkelen in onze pk monsters :p
     
    djfrens likes this.
  24. Gillis Haasnoot

    Gillis Haasnoot Karting

    Feb 4, 2020
    104
    Leiden, Netherlands
    Full Name:
    Gillis Haasnoot
    Zijn er trouwens mensen die al plannen hebben voor een roadtrip in de zomer? Hier met een aantal vrienden zitten we te denken aan rondtrip Amsterdam - Odessa.
     
  25. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,112
    The Netherlands
    Rij de Streetgasm2000 en Nuvolari
     

Share This Page