Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3642 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Vandaag kwam het logeer partijtje van Vlammetje bij de Wizzard ten einde. We haalde hem met een groepje op en gingen op bezoek bij v/d Akker in Best.
    Een bekend adres voor ferraristi aangezien hier voorheen de v/d Moesdijk collectie stond op de 1e etage. Deze had zijn vermogen (samen met compagnon) verworven met het opkopen van (woon)flats in de voormalige DDR net nadat de muur was gevallen. Goedkoop inkopen en vervolgens opknappen en verhuren.
    Ook was hij bekend van een uitzending "blik op de weg" (inmiddels falliet) waarin hij met vrienden van de snelweg werden gehaald met o.a. F50.

    Afijn, we hebben er even rondgekeken maar het blijkt meer een audi groothandel te zijn geworden... Ik zag er nog wel een Mercedes SLS amg staan en een opvallende Urus naast een F1 ferrari.

    Na dit tegenvallende bezoek zijn we naar Cito cars gereden (7km verder) om in het exclusieve te duiken. Dat het daar exclusief is bleek wel toen we daar Mr Perridon daar aantroffen in de showroom. Een klasse showroom gevuld met AM (o.a. Rapide), Jaguar (220XJS) en Rolls (Rath) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login .

    Kortom een gezellig, zonnig middagje met wat stops onderweg
     
    Timo Seefeld and marcos like this.
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #91027 328gts1987, Sep 12, 2020
    Last edited: Sep 12, 2020
    Bij v/d Akker stond er het laatste 911 model, de 992. Nog geen maand op de markt en een "sensatie" als je de recensies moet geloven.
    Ons groepje was duidelijk onder de indruk zoals hier te zien, vol interesse zelfs...NOT :rolleyes:
    Geen blik waardig dus...:p


    Image Unavailable, Please Login
     
    marcos likes this.
  3. Enzo Sebastian

    Enzo Sebastian Karting
    Silver Subscribed

    Aug 2, 2020
    241
    Amsterdam
    Full Name:
    Laurence Sebastian
    Amici, ook Fred (ik dank je hartelijk voor je aanbeveling van Alex, dat is gewoon een gouden vent),

    Lang verhaal kort: als 2020 niet nóg meer verrassingen heeft ben ik aanstaande zaterdag eigenaar van mijn eerste Ferrari. De F430 haal ik op en gaat direct naar Oss voor wat 'dingetjes'. Kan niet wachten! Die auto wat TLC geven, rijden, bewonderen... More to come.
     
    hautessa, Jeka, marcos and 3 others like this.
  4. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Alvast gefeliciteerd en vele mooie momenten en kilometers met de F430 toegewenst!
     
  5. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred

    Gefeliciteerd Sebastiaan! Dat wordt een (nog) spannender dag. Rijden in je EIGEN Ferrari.

    Juist het langere verhaal maakt het zo leuk, zonder (naam)schade aan te brengen als er zaken zijn die niet helemaal goed zijn gegaan.
    Nu de kogel door de kerk is zijn (wij) benieuwd naar het verhaal.
    Mijn verhaal vind je hier over de 328 als inspiratie hoe dat toen is gegaan : https://www.ferrarichat.com/forum/threads/tribute-to-328-gts-een-sterk-nummer.366493/
    en het ophalen van de F430 is hier beschreven, wat een dag was dat : https://www.ferrarichat.com/forum/threads/5-mei-2006-f430-ophalen.366730/
     
  7. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Gefeliciteerd!!!
    Ik ben ook benieuwd naar het resultaat van de PPI.
     
  8. Enzo Sebastian

    Enzo Sebastian Karting
    Silver Subscribed

    Aug 2, 2020
    241
    Amsterdam
    Full Name:
    Laurence Sebastian
    Thanks guys! Laat ik zo zeggen: de PPI viel zo uit dat ik de hand heb geschud voor de auto. Alex pakt de auto aan, want er is wat TLC nodig. Maar ik ben ervan overtuigd dat zowel de F430 als ik daarvoor in Oss aan het juiste adres zijn.
     
  9. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Van harte!

    Gr. Martin
     
  10. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ziet er naar uit dat er bezoek welkom is bij st@ven met een rit in Zeeland as zondag.
    St@ven heeft een 308 turbo zelf gebouwd en is daar na een pauze weer aan begonnen. (zie draadje winterstop)

    afijn we gaan dus die kant op (Goes) en kunnen een start (voor treintje) maken op Shell station aan A29 richting Zierikzee.

    Lijstje is (voorlopig):
    Marco(s)
    Fred (328gts1987)
    Marc(h)
    Jaapio (mits zijn vlucht wordt uitgesteld)

    zijn er die willen aanhaken of nog een stop op de route willen?
     
  12. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Klinkt erg leuk, maar wij zitten dan net aan het Como-meer.
     
    328gts1987 likes this.
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    En daar willen we uiteraard een (bewijs)foto van :rolleyes:
     
    Harry-SZ likes this.
  14. Enzo Sebastian

    Enzo Sebastian Karting
    Silver Subscribed

    Aug 2, 2020
    241
    Amsterdam
    Full Name:
    Laurence Sebastian
    Scheisse, daar had ik heel graag aan mee willen doen, maar ik haal morgen rond 11:00u de F430 op en die gaat dan direct naar Alex.. Dan hopelijk een weekje later rijden!
     
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ziet er naar uit dat st@ven de koelkast kan gaan vullen vandaag en een met een rit in Zeeland uitzetten.
    Er zijn weer aanmeldingen bijgekomen:

    afijn we gaan dus die kant op (Goes) en kunnen een start (voor treintje) maken op Shell station aan A29 richting Zierikzee.

    Marco(s)
    Fred (328gts1987)
    Marc(h)
    Gebroeders Hulst (208Turbo)
    Arian (308GT4)
    ?? met ??? (komt kijken bij vertrek)
     
  16. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #91041 328gts1987, Sep 20, 2020
    Last edited: Sep 21, 2020
    Vandaag een mooie rit gehad door "de zoute lande" met een gastvrij onthaal bij St@ven & Francoise thuis.
    Na verzamelen bij de benzine pomp en het bekende bandjes trappen zijn we vlot richting Goes gegaan. Het was vandaag strak blauw, vol op zon met een verkoelend windje.
    We arriveerde in de straat van St@ven welke speciaal voor ons was leeg gehaald om voor de deur te kunnen parkeren.

    Eenmaal binnen gekomen werden we getrakteerd op heerlijke verse koffie en gebak maar nog belangrijker: een sleutel welhalla gevuld met bijzondere 3x8'en en zeer speciale audi's.
    Veel interesse ging uit naar de 308Turbo die weer in opbouw fase verkeerd en waarvan we allemaal onder de indruk waren hoe complex sommige zaken zijn en hoe grondig aangepakt om gewicht te besparen. Steven had al eens gemeten en kwam toen op 280kg besparing. Dit met de +70Pk door de turbo kan allleen maar resulteren in een geweldige rij-ervaring. Iets waarop we nog even moeten wachten maar niet lang.

    Na dit bezoek via geweldige mooie (lege) wegen het terras opgezocht en een lekere lunch genuttigd (nog bedankt Marco) waarna de route vervolgt werd tot aan de Oesterdam. Daar hebben we nog een drankje gedaan voordat we allemaal huiswaarts gingen na 280km heerlijk genieten.

    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    MvT and MrDino308GT4 like this.
  17. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Het was een mooie dag!
     
  18. RJ!

    RJ! Karting

    Sep 3, 2014
    117
    Dordrecht
    Full Name:
    RJ van Hulst
    Ad en ik ook genoten vandaag, een perfecte combo van mooi weer, omgeving, gezelligheid, auto's en versnaperingen. Dank aan allen!
     
  19. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    773
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Inderdaad heerlijke dag. GT4 liep als een zonnetje.
    Toch weer zo'n kleine 500km onder de banden gehad. Bijna 1/3 van totaal aantal km's tussen de apk's ha ha ha. Dus vandaag voor mijn doen weer veel F-virus gesnoven. Dank St@ven voor de gastvrijheid. Ik heb nog meer leuke foto's maar die volgen later.

    Image Unavailable, Please Login
     
    MvT likes this.
  20. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,275
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    Ook wij hebben genoten. Zoals al gezegd, een groep gezellige en gelijkgestemde petrolheads, mooi weer, mooie wegen en lekker eten.

    Kortom een perfecte dag.

    Ook namens Francoise, iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie gezelligheid!
     
  21. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Als ik zo die foto's zie, met dat zonnetje, terrasje enz. Dan heb ik toch NOG MEER moeten genieten. Het lijkt dat St@ven gelijk gaat krijgen, was misschien wel de laatste mooie rit van het seizoen. Het was die 380km meer dan waard!
     
  22. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Ik las even 308km. Had goed gepast bij deze meeting..

    Sent from my SM-G950F using FerrariChat.com mobile app
     

Share This Page