Nieuw op dit forum / Mag ik mij even voorstellen ? (niet voor ééndagsvliegjes) | Page 75 | FerrariChat

Nieuw op dit forum / Mag ik mij even voorstellen ? (niet voor ééndagsvliegjes)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Ferenzo 430, Aug 29, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Gefeliciteerd Eduard met je aanwinst. Je bent niet de enige in onze hoofdstad met een mondial.
    Onze Tijn (AvT) trakteerde mij (en Carlo/Lewie) op een mooie rit door de stad, net voor de winter begon.
    Tijn weet alles van de mondial dus als je vragen hebt over je mooie aanwinst kan hij assisteren (mits hij niet druk is papa te spelen)

    zie: https://www.ferrarichat.com/forum/threads/ritje-nu-het-nog-kan.587835/#post-146285941
     
  2. Stef65

    Stef65 Karting

    Apr 28, 2015
    194
    reg Antwerp Belgium
    Full Name:
    Stef
  3. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Van harte met je mooie Ferrari, het zusje van mijn 328 in dezelfde kleurstelling. We horen hier graag waarom je uiteindelijk voor deze 3.2 gekozen hebt.
     
  4. Stef65

    Stef65 Karting

    Apr 28, 2015
    194
    reg Antwerp Belgium
    Full Name:
    Stef
  5. Jadystana

    Jadystana Rookie

    Dec 23, 2017
    3
    Amsterdam
    Full Name:
    Eduard Hoorenman
    Het is een Mondial T geworden (geen 3.2), voornamelijk om het modernere interieur en de stuurbekrachtiging. Ben nu even van de verre zon aan het genieten, daarna zal ik eens naar meetings kijken, eerder ben ik wel eens naar Mercedes/W124 meetings geweest, vond ik ook leuk :)
     
    Melvok likes this.
  6. Alfer

    Alfer Formula 3

    Sep 4, 2007
    1,346
    NH/the Netherlands
    Full Name:
    Menno
    Nou ja een T met wat extra pk en inderdaad een moderner interieur met erg mooie stoelen. Blijft wel familie toch;)
    FOCNL meetings zijn een aanrader, daar tref je meestal ook andere Mondials.
     
  7. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Gefeliciteerd!

    Gr. Martin
     
  8. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Mooi Eduard! Gefeliciteerd! Rijden en genieten zou ik zeggen en veilige KM gewenst! Nog in de buurt ook, dus we komen elkaar vast wel een keer tegen :)
     
  9. JW01

    JW01 Rookie

    Jul 29, 2019
    25
    Vanmiddag aangemeld, JW is mijn naam. Van vrij jong af aan al Ferrari-gek, vooral bezig met miniaturen waarbij de interesse inmiddels vooral uitgaat naar de oudere modellen tot aan de F40. Momenteel informatie aan het verzamelen en onderdelen aan het verzamelen om mijn 1/18 HotWheels Mattel 365 GTS/4 op te knappen en te verbeteren. Ik zal dan ook proberen vooral actief te zijn in het modelauto-topic op dit forum. Hoop op deze site info te vinden die me verder kan helpen.
     
  10. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Welkom JW! Spaar je alle merken modelauto's of slechts enkele?

    Gr. Martin
     
  11. JW01

    JW01 Rookie

    Jul 29, 2019
    25
    Hallo Martin,

    Als je fabrikanten bedoeld, ja wel ongeveer. Alleen probeer ik me nu wel te richten op het hogere segment. Alleen voor modellen die alleen door bepaalde fabrikanten in het lagere segment gemaakt zijn maak ik een uitzondering, zoals de 348 Spider van Mira. Heb nog steeds wel nieuwere modellen in mijn collectie omdat ik die wel heb verzameld tot HotWheels stopte met hun Elite-modellen. Nu richt ik me meer op de klassiekers, met als favorieten de 250 GT/GTO-varianten en de 365 Daytona.
     
  12. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Gefeliciteerd met de Mondial !
     
  13. Tim Kanters

    Tim Kanters Rookie

    Jun 23, 2019
    2
    Full Name:
    Tim Timothy Bertrand Adrian Kanters
    #1863 Tim Kanters, Oct 7, 2019
    Last edited by a moderator: Oct 7, 2019
    Goedenavond Ferrari-liefhebbers & -rijders!

    Mijn naam is Tim Kanters. Ik heb (nog) geen verleden in de 1:1 Ferrari's, maar wel in de 1:18's en degene die ik al eens heb mogen verwelkomen op mijn evenementen.

    Daar ik door een aantal forum-leden ben gewezen op dit forum, heb ik me daarom aangemeld en hoop ik via deze weg met andere liefhebbers in contact te komen!
     
  14. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Welkom Tim!
     
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Welkom hier, foto van je collectie misschien? Of link naar foto
     
  16. Deemeyere Wim

    Deemeyere Wim Formula Junior

    Sep 17, 2019
    432
    Belgium
    Full Name:
    Wim Demeyere
    Herman Ronald and Dino2400 like this.
  17. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Welkom hier Wim. Ik zag al enkele posts van jou op het forum. Kennis (en spullen) zijn aanwezig.
    Indien er een 1:1 model mag/kan komen, welke zou dat dan zijn? Ik schat young/old timer.
     
  18. Deemeyere Wim

    Deemeyere Wim Formula Junior

    Sep 17, 2019
    432
    Belgium
    Full Name:
    Wim Demeyere
    Mijn voorkeur gaat uit naar een 612.
     
    360Marnix likes this.
  19. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Idd een heeeel mooie GT.

    Pas echter op, oudere Ferraris mankeren nog wel eens iets … en dat kan in de papieren lopen.
     
  20. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Welkom Wim! Succes met de voorpret van een eventuele zoektocht naar een 1:1 t.z.t. :)
     
  21. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Had al wat foto's hier op het forum van je voorbij zien komen. Welkom!

    Gr. Martin
     
  22. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Welkom Wim,
    Mooie collectie modellen.
     
  23. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Heerlijke collectie Wim! Welkom Wim! en zoals ik al eerder poste Succes met de voorpret van een eventuele zoektocht naar een 1:1 t.z.t

    Jammer dat het bij 1 post blijft Tim, dan doel ik op je collectie en niet dat je graag deelnemers wilt hebben.. zo werkt het volgens mij niet.
     
  24. Nasa1990

    Nasa1990 Karting

    Sep 18, 2019
    129
    Belgium
    Full Name:
    Gillian
    Kort ook mezelf even voorstellen. Ik lees hier al langer mee, maar nog niet zo lang geleden effectief een account aangemaakt. Mijn naam is Gillian, 29 jaar en al zo lang als ik mij kan herinneren Ferrari fan in hart en nieren. De microbe kreeg me te pakken op +/- tienjarige leeftijd. Ik zat in de wagen bij mijn vader en we draaiden de straat in waar we woonden toen ik plots een felrode sportwagen bij mijn overbuur zag staan. Wauw! Het was een 308/328 en ik werd helemaal gek. Ik had nog nooit zoiets moois gezien. Bleek dat mijn overbuur een Ferrari had gekocht! Sindsdien is Ferrari een/de 'rode' draad (pun intended :) ) doorheen mijn leven. De microbe heeft me nooit meer los gelaten.

    Fast forward enkele jaren later, ik was rustig aan het gamen toen ik plots een luide sportwagen de straat hoorde inrijden. Ik liet mijn game vallen en spurtte naar het raam om nog net een rode 360 Modena te zien passeren, die opnieuw stopte bij mijn overbuur! Hij had een 360 toegevoegd aan de collectie... Daarin kreeg ik uiteindelijk ook mijn allereerste ritje als passagier in een Ferrari (voor mijn 17de verjaardag). Dat gevoel vergeet ik nooit meer. Dat geluid van die gated manual, motor vlak achter je oren, tubi uitlaat,... :eek: Tijdens die rit wist ik het, ooit komt er een F! Ik begon ook schaalmodellen te verzamelen, accessoires, horloge, kleding, ...

    Toen ik uiteindelijk mijn rijbewijs haalde op 18 jarige leeftijd kon ik d.m.v. cadeaubons en dergelijke ook zelf enkele keren plaatsnemen achter het stuur van een F: zo heb ik reeds met een 360, F430 en F430 Spider kunnen rijden. Uiteindelijk ben ik nu bijna 30 en heb ik me voorgenomen vanaf volgend jaar actief te beginnen uitkijken naar mijn allereerste F. Na +/- 20 jaar dromen en ondertussen hard werken (ik combineer al enkele jaren verschillende jobs) ligt het eindelijk binnen bereik. Voelt zeer onwerkelijk na al die tijd, maar ik kijk ernaar uit! Ik heb zelfs al een auto op het oog... ;)

    Of hoe een klein moment op tienjarige leeftijd zo'n impact kan hebben op iemand zijn leven... Gek eigenlijk :D
     
  25. 360Marnix

    360Marnix Formula Junior

    Jan 4, 2017
    490
    Holland
    Kan ik aanbevelen!
     
    Deemeyere Wim likes this.

Share This Page