Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 3457 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Die 208 GT4 komt hier uit de buurt, heb hem wel vaker gezien (in Breda en bij oldtimermeeting De Walm). Hij haalde ons in op de terugweg ter hoogte van R'dam. Mooie auto!
     
  2. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #86402 JazzyO, Sep 1, 2015
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  3. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice

    Zou mijn overbuurman kunnen zijn, die heeft er ook zo een (ginneken, breda).


    {Via Tapatalk}
     
  4. Maximus

    Maximus Formula Junior

    Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    Prachtig, vooral leuk om de Amalgams er ook bij te zien staan.
     
  5. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #86405 roger_l, Sep 1, 2015
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  6. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Dat is al weer 4 jaar geleden, de tijd gaat snel, was geen winnaar overigens maar 3e in de klasse, ik had de auto nog geen maand. Ben er nog steeds erg blij mee, geeft toch elke keer een speciaal gevoel als je de garage in stapt, had ook niet verwacht dat je toch zo aan een merk kan gaan hechten...
     
  7. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Kom wel eens in Breda ja, vooral bij iemand met een zwarte Mondial😀
     
  8. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Zwarte Mondial zie ik hier ook zeer regelmatig. En zo te zien zijn er wel meer forumleden uit (omgeving) Breda hier.
     
  9. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Klopt. Ook een 308 en mondial cabriolet eneen rode mondial T.
     
  10. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Fraaie locatie; waar is dat?

    Zekers!

    Gr. Martin
     
  11. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Haha, gelijk een hoop reacties over Breda. Zou ook wel eens wat mensen willen meeten? Hier verderop in de straat heeft ook een jaar of twee een rode California gestaan. Zie ook regelmatig een grijze California de Haagse Beemden in rijden.
     
  12. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Ik zou zeggen; gooi maar een balletje op, lokale Ferrari ben ik wel voor te vinden!
     
  13. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Zonnestraal - Hilversum
     
  14. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Niet te hoog gegaan met die drone mag ik hopen? Je zit daar pal onder de aanvlieg van een van de startbanen van vliegveld Hilversum...
     
  15. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Klopt, ik was ook verbaasd dat hij de lucht in ging, ik zag pas bij het aanrijden dat er een vliegveld pal naast zit, dus ik maakte al enig voorbehoud voordat ik foto's ging maken. De software zou dan de hoogte moeten begrenzen of mogelijk zelfs het opstijgen onmogelijk moeten maken op basis van de GPS-positie. Dat laatste gebeurde niet, dat eerste heb ik niet gemerkt. Voor dit soort foto's hoef je niet bizar hoog te gaan, een metertje of 10 is zat; als ik op die hoogte op die locatie vliegtuigen tegenkom dan was dat vliegtuig al aan het crachen...
     
  16. Bertt

    Bertt Formula Junior

    Nov 16, 2011
    277
    The Netherlands
    Full Name:
    Bert
    Ha, bij mij om de hoek
     
  17. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Waar denk je aan? Weet of heb je een geschikte locatie?
     
  18. 575 GTC

    575 GTC Formula 3

    Apr 3, 2006
    2,413
    Waalwijk
    Full Name:
    Gairo Flores
    Nog iemand uit HB gezellig! Voor die rode California is een P gekomen, die heb ik overigens al een tijd niet meer gezien. Die grijze California, kom ik door heel Breda tegen
     
  19. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    Inderdaad, waar woon je ergens? Ik op een van de Akkers. Voor die California kwam erst een Panamera, toen een Turbo S en nu wordt die afgewisseld met een Cayenne. De eigenaar werkt langs de Emerparklaan. Zijn California heb ik regelmatig mooi op de foto gezet, mis alleen het VIN.
    Die grijze California zie ik heel vaak in de HB, net als een Maybach en een 997 Speedster.
     
  20. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Is het nu echt nodig dit soort persoonlijk info over iemand die je kennelijk niet kent op het internet te verspreiden? Als je wilt roddelen, doe dat dan via PM zou ik zeggen.


    Onno
     
  21. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    @Onno, deze straat is zo lang en er zitten tientallen bedrijven. Kan me niet voorstellen dat dit "geroddel", zoals jij het noemt, ook maar enig probleem geeft. Er worden geen (bedrijfs)namen, adressen, kentekens of wat dan ook genoemd. Maar goed, wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik kan het nu niet meer wijzigen.
     
  22. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Bedankt Jordi. Ik ken die laan niet en ik kon mij wel voorstellen dat een 'overenthousiasteling' daar gaat posten. Vandaar dat ik vind dat het een stap te ver is. Misschien overdrijf ik maar met het internet kun je niet voorzichtig genoeg zijn.


    Onno
     
  23. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Bij de Heeren van Oranje? Gairo werkt daar. Mooi terras en parkeerplaats voor de deur.
    (ps Haagse beemden, is dat nog Breda :p )
     
  24. RISL

    RISL Formula Junior

    Sep 26, 2014
    562
    Breda, Nederland
    Full Name:
    Jordi
    @ Onno, zijn Ferrari heeft hij niet meer, nu een Cayenne, die staan er met bosjes inmiddels. Ik zal zelf nooit zo maar info op internet zetten, tenzij beschermd of met toestemming.

    Heeren van Oranje, daar is inderdaad ruimte zat. Is Gairo iemand van dit forum? Ik ben hier nog niet bekend met iedereen. En qua datum, dit jaar nog voordat de winterverzekering/oldtimerregeling nog niet is gegaan. Of nu alles eens uitdenken voor volgend jaar?

    Haagse Beemden. En dan woon ik nog eens aan de rand er van. Ik kom oorspronkelijk uit Zevenbergen, enkele jaren geleden hierheen verhuisd.
     
  25. aero

    aero Formula Junior

    May 8, 2011
    332
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Prima locatie voor mij en inderdaad voor eind november, daarna ben ik verbannen, volgend jaar over want dan wordt ze officieel 40😀
     

Share This Page