Na 3 jaar wordt het tijd... Ferrarichat.com Deil Meeting 31 mei 2014 | Page 11 | FerrariChat

Na 3 jaar wordt het tijd... Ferrarichat.com Deil Meeting 31 mei 2014

Discussion in 'Holland/Belgium' started by henkie, Dec 8, 2013.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    :D :D :D
     
  2. alx355gt

    alx355gt F1 Veteran

    Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Alweer mooi neergeschreven Otto. Grappig hoe iedereen toch graag even achter de F40 ging aanrijden, da's idd niet iets dat je dagelijks meemaakt.

    En het nieuws dat er een Plat Pays 8 komt is natuurlijk ook schitterend! Deze keer weer "gewoon" via FerrariChat dus? Super!


    Als er een fotoboek komt ben ik ook wel kandidaat. Maar ik had eerder al gelezen dat Bob niet over genoeg foto-materiaal beschikte om een boek te kunnen vullen.

    Los daarvan kruipt er natuurlijk ook wel wat kostbare tijd in het samenstellen van zo'n aandenken.


    Ik heb zelf nog een aantal foto's van de heen- en terugrit naar Deil op m'n FB geplaatst. Heb hier zelf geen subscription meer maar als iemand van m'n FB-vriendjes zich geroepen voelt om de foto's daar op te pikken en ze hier te plaatsen, doe gerust! :D
     
  3. Forza!

    Forza! Rookie

    Jan 6, 2011
    8
    Helmond, NL
    Full Name:
    Patrick van Bergen
    Otto, jij was ook in 2007 bij de 60 Relay in Maranello, toch? Toen met de 328?
    Wij hebben nog tezamen met de winnaars van de F-prijsvraag bij Montana gegeten.
    Sterker nog, volgens mij staan we nog samen op de foto!

    Anyway, mooie CS heb je en je dichtcapaciteiten zijn ook dik in orde :)
     
  4. Hainz

    Hainz Karting

    Apr 3, 2011
    88
    Full Name:
    Hans
  5. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Voor mij ook graag eentje! :D
     
  6. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Dank! Heb al sinds m'n jeugd de behoefte herinneringen aan speciale en mooie momenten te willen neerpennen...
    Heb je die foto van 2007 nog? Kan het niet direct voor de geest brengen, maar ik zal je ongetwijfeld direct herkennen!
     
  7. ForzaFerrari

    ForzaFerrari F1 Veteran

    Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
    Ik was geen deelnemer, maar was wel even aanwezig bij Louwman om al het moois te aanschouwen en natuurlijk de 'Italia-trip-clan' (Alex, Guy, Joren en Bert) weer te kunnen begroeten. Wat een geweldige groep van Ferrari's en rijders bij elkaar. Heb genoten, ook om even samen 'op te rijden' door de tunnel (ik reed in de Fiat X1/9, ook heel even te zien in een paar filmpjes :D). Aan de foto's te zien was ook de rest van het evenement een zeer groot succes. Alle lof aan Henkie!
     
  8. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Bedankt voor de enthousiaste reacties op mijn stukje! Het event was nu eenmaal rijk aan emoties, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Voel dan de nostalgie in me opwellen, en dan kriebelt de pen,...eeehhh, het toetsenbord!
    Ik beloof nu al van nog eens heel goed m'n best te doen voor PP8! :D
     
  9. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    X1/9 zien staan idd. Zie je niet zo vaak meer.
     
  10. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Schitterende proza! Heb deze nog uit 2007:

    Image Unavailable, Please Login

    Gr. Martin
     
  11. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Zowaar Gijs vd Spek! En Paul van Middelem, die ooit in een onbewaakt moment z'n magnifieke Blu Chiaro Dino 246 GTS bij Kroymans inruilde voor een nagelnieuwe Argento Nurburgring 328 GTS. En diens goede maat Jef Missine, in de knalgele T-shirt, de koning der Vlaamse verzekeraars, staat er ook bij! Weet je nog, de goocheltrucjes die die Jef uithaalde in Ristorante Montana? Het kot stond op z'n kop! :D
     
  12. rpmtifosi

    rpmtifosi Formula 3

    Nov 5, 2003
    2,466
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Otto, dat heb je weer mooi neergeschreven!!! :)
    Schitterend hoe jij zulke emotie elke keer weer perfect weet te verwoorden!

    BTW: the sound of the CS is like a drug, and i'm addicted!! :D
     
  13. rpmtifosi

    rpmtifosi Formula 3

    Nov 5, 2003
    2,466
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Waldo, het was zeer leuk je na al die jaren nog eens te kunnen begroeten!
    Leuke Fiat ook, en je weet het, eind september: SpaItalia!! ;)
     
  14. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Uniek, weergaloos en passie, drie woorden die altijd van toepassing zijn op de proza (dat is het toch?) van onze snaren streler Otto.

    Wat je ook bedenkt, voor elkaar krijgt en dus organiseert het is altijd een succes, op voorhand. Helicopters, F16's maar ook restaurateurs of andere techniek. Het is de rode draad van de afgelopen PP's. Eerder zei ik al eens: "Als Otto iets organiseert, zorg maar dat je erbij bent". Hierom kijk ik al uit naar PP8!
     
  15. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    :D:D:D Deze vind ik zoooo mooi...

    Het is helaas zoals Alex aangeeft... Ik heb zelf te weinig geschikt materiaal om een fotoboek te vullen. De kwantiteit van de kwaliteit is me tegen gevallen, maar het gaat me ook nog om de variatie. Ik had iets van 500+ foto's, maar daar zitten een heleboel series tussen, waarvan dan uiteindelijk 1 foto het unieke resultaat wordt.

    Ik heb lang niet van iedereen een foto kunnen maken en dus is de variatie in het materiaal ook niet groot genoeg.

    De tijd die ik eraan moet spenderen interesseert me eigenlijk helemaal niets. Ik doe het graag en weet dat het altijd gewaardeerd wordt en ben blij dat ik zoiets voor deze fijne vrienden kan terugdoen. Maar ik wil wel iets kunnen geven dat iets van kwaliteit uitstraalt... In voorgaande edities kon ik nog gebruik maken van het beeldmateriaal van diverse fotografen. Helaas waren hofleveranciers zoals Vu en Joost verhinderd en zat Gairo in Ben zijn prachtige 308... Fijn voor hem, minder voor ons, want het raam aan de passagierszijde kon niet open. Peter heeft natuurlijk ook nog het nodige materiaal, maar perfectionist als hij is... voordat dat allemaal klaar is ;):D Die heeft tegenwoordig ook 2 dames die in de leeftijd zijn dat ze het leuk vinden om wat aandacht te vragen en daar moet hij met volle teugen van genieten!

    Ik vind het wel jammer, want we hadden weer een UNIEK evenement. Perfect georganiseerd en perfect verlopen en als voorwoord had ik zo het stukje proza van Otto kunnen lenen, dus het evenement heeft het eigenlijk wel verdiend. Het liefst zou ik er vanavond aan beginnen, maar vooralsnog zit het er niet in...
     
  16. mike-zoeteman

    mike-zoeteman Rookie

    Mar 3, 2013
    49
    Hellevoetsluis
    Full Name:
    Mike Zoeteman
    Eindelijk na 15 maanden dat ik mijn eerste Ferrari in Cannes gekocht heb kom ik nu in het echt in contact met deze fantastische groep liefhebbers voor het mooiste automerk ter wereld! (met Honda dan natuurlijk)...

    Hoewel ik een aantal al kende via Chat en Facebook is een ontmoeting als deze ongekend mooi en een blijvende herinnering! Eigenlijk komt er teveel op me af op zo'n dag en heb ik niet iedereen leren kennen maar daar zal een volgende meeting waarschijnlijk uitkomst bieden!

    De droom om na jaren mijn Ferrari te vinden en dan nog wel de Challenge Stradale waar ik zo gek op ben geworden is kompleet als onderdeel van de schitterende Deil meeting!!

    Iedereen bedankt voor de passie, humor, verhalen en het showen van hun bolides!!

    Mike Zoeteman
     
  17. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,101
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    #267 Melvok, Jun 3, 2014
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  18. mike-zoeteman

    mike-zoeteman Rookie

    Mar 3, 2013
    49
    Hellevoetsluis
    Full Name:
    Mike Zoeteman
    Superrrrrr!!!!
     
  19. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #269 henkie, Jun 3, 2014
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    We hebben jouw aanwezigheid duidelijk gehoord in die tunnel Mike.
    We gaan je vast nog wel meer zien.

    Het was een mooie dag, ik zit er continu aan terug te denken :cool:
    Image Unavailable, Please Login
     
  20. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    #270 Dino2010, Jun 3, 2014
    Last edited by a moderator: Jun 3, 2014
    Het plezier was wederzijds, Mike! Ben er nog niet uit of die 2 meisjes aan de verkeerslichten zo gek waren op jou, op Maikel, dan wel op het gebrul van de CS'en? Keer op keer hadden we elk verkeerslicht op rood staan.... en dat was zeker geen straf! Miljaar, die girlies vlogen bij elke gasstoot bijna van van hun zadel! Dat we daardoor Henk en gevolg totaal kwijt waren geraakt was een detail! Haha! Gelukkig had een of andere Vlaming een navi mee! :D
     
  21. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Maikel, was echt tof van je beter,(lees: aan het stuur) te leren kennen...en horen...! Jij geeft je CS in ieder geval genoeg de zweep. Maar die open uitlaten in vrijloop, dat is toch wel wat.
    Daarmee krijg je alle begijntjes achter de toog!
    Overigens, het Stradale-Clubje moet er maar eens van komen!

    PS. Er liggen al 2 extra laagjes polish!:D
     
  22. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik ben de afgelopen 2 dagen wel 25x aangesproken door dorpsbewoners over al het moois. Vorige keer in de speeltuin (2009?) hoorde ik er eigenlijk niets over. Allemaal erg enthousiast.
     
  23. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Gelukkig dat iedereen die je aan gesproken heeft enthousiast was.
    We hebben ons volgens mij ook erg netjes gedragen op alle locaties waar we te gast waren.
     
  24. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Inderdaad, vooral in de tunnel bij Utrecht......:D:D:D
     
  25. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Aan de verkeerslichtjes in Boxtel, ook heel netjes gewezen! Met bijwijlen 400 dB... :D
     

Share This Page