Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2609 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. eurperules

    eurperules Formula Junior

    Jan 25, 2005
    617
    belgium
    Full Name:
    stijn quintyn

    heb ik al doorspit, maar moeilijk om goede info te vinden op deze site voor MM bezoekers.
    Heb de indruk dat de info vooral op deelnemers gericht is, en ook enkel voor hen beschikbaar is. (Wat ik trouwens goed snap, ik zou ook geen grote hordes volk rond mijn classic willen... Ik kan me inbeelden dat niet iedereen met evenveel respect n classic car benadert)

    maar als ik de inputs hier goed lees is Rome infeite niet zo geschikt om de mille te aanschouwen? Jammer, had dit graag gecombineerd met n city trip...
    of zou ik eventueel met n huurauto vanuit Rome ergens terecht kunnen langs het parcours, om de wagens in volle actie te zien? waar zouden jullie als experts me dan aanraden om te gaan staan...?
    toevallig deelnemers aanwezig die me wat wijzer kunnen maken omtrent het parcours, en dan vooral de in- en uitvalswegen rond Rome? PM gerus tals je discretie wil
     
  2. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    In het afgeschermde gedeelte staat tot eind april niet veel meer dan in het 'publieke' gedeelte. De globale route is nog niet bekend gemaakt. De exacte route weet je als deelnemer ook pas op de dag van aanmelding als je het routeboek ontvangt, en dan in de vorm van bolletje-pijltje.
    Rome is wel leuk, maar je krijgt gewoon in één klap 40 klassiekers te 'verwerken' omdat ze onder politiebegeleiding de stad worden doorgejaagd, als je gewoon langs de route gaat staan heb je 2 uur lang gedoseerd auto's en dan is Siena denk ik leuker.
     
  3. Spyker 007

    Spyker 007 Formula 3

    Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Of Firenze (Florence). Komen ze rustig voorbij. :D (Of dit lukt met een huurauto durf ik niet te garanderen. ;))

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=EI39Q6zxu_k[/ame]
     
  4. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Spaitalia vroeg volgend jaar...

    "De volgende editie van SpaItalia zal, in tegenstelling tot de vorige jaren, in de lente plaatsvinden. Onze volgende bijeenkomst zal inderdaad op 28 en 29 april gehouden worden en we zijn er zeker van dat de mooie Italiaanse wagens, nauwelijks ontwaakt uit hun winterslaap, talrijk aanwezig zullen willen zijn om te paraderen op het mooiste circuit ter wereld."
     
  5. Robin360

    Robin360 Formula 3

    Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Da's een beetje jammer aangezien het de maandag erop een vrije dag is. Dan is het kiezen tussen lang weekendje weg of Spa. Mmhh..
     
  6. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik zou het zo doen Stijn:

    1. Woensdag + donderdag in Brescia (woensdag Fiera, en donderdag de start)
    2. Vrijdag overnachten bij Siena en auto's zaterdagochtend 'in the countryside' gaan bekijken
    3. Zaterdagmiddag naar Rome voor een paar dagen.


    Onno
     
  7. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik zou 1 of beide lunchstop plaatsen doen: lekker rustig en je kunt de auto's ook nog stilstaand bewonderen.
     
  8. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    773
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Gisteravond ben ik gebeld of ik wist van een F-meeting op 23-10 enof ik ook kwam. En dat wist ik natuurlijk niet.
    Wordt er op dit forum van Ferrariliefhebbers ook wel eens gekeken op F*********?
    Blijkt zondag 23-10 aanstaande ook een leuke dag te kunnen worden als najaarsrit, zie onderstaande informatie.
    Iemand goede ervaringen met F********* ?

    F********* Najaarsrit

    op

    23 Oktober 2011

    Start Te Apeldoorn

    Finish bij Heitbrink coachbuilding

    9:30 – 17:00


    Deze rit wordt u aangeboden door de Commissioners en Moderators van F*********.
    Het programma is als volgt :
    • 9:30 verzamelen bij van der valk Hotel op de V. Golsteinlaan 20 te Apeldoorn
    • 10:00 start van een mooi rit door Overijssel
    • 12:00 – 12:30 aankomst bij de lunch.
    • 13:30 – 14:00 vertrek voor nog een leuke rit door Overijssel.
    • 15:30 Aankomst bij Hietbrink voor een rondleiding en uitleg van hun werk.



    Kortom, het gaat weer een erg gezellige F-Chat meeting worden!
    Aanmelden kan per mail ([email protected]) of pm Marcel (mavanhaasteren)

    of in deze draad voor de meeting
    http://www.f*********/showthread.php?p=141955#post141955

    Kosten voor deze rit zijn € 20,- pp.

    U dient het bedrag voor 16 oktober over te maken op Rek. nummer 555.67.45.09 te name van M.A. van Haasteren ondervermelding van uw naam en F-chat najaarsrit.
    U ook op de dag zelf betalen maar dan is dit € 25,- pp.

    Mocht u voor de 16e door omstandigheden toch moeten afmelden dan krijgt u uw geld gewoon terug gestort. Hierna niet meer dit ivm reserveringen die wij moeten maken en ook moeten betalen
     
  9. MrDino308GT4

    MrDino308GT4 Formula Junior

    Sep 2, 2009
    773
    Geldermalsen NL
    Full Name:
    Arian
    Blijkbaar wordt f chat eu afgeschermd zie ******* . Aldaar heb ik nu deze informatie opgedaan.
     
  10. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    fchat eu is ook een leuk forum/ leuke club, hoewel ik er nog maar zeer weinig kom. De weersvoorspellingen zijn gunstig, dus misschien ga ik nog wel mee (als inschrijven nog kan).

    Groeten, Peter
     
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Dat is (minder geslaagd) groot nieuws, hebben mooie dingen gemaakt. Gaan gelukkig nog wel door mooie dingen te ontwerpen...

    Een lang weekeindje weg in Spa als oplossing? :D
     
  12. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Soms is het niet zo moelijk :D:D:D

    Gr. Martin
     
  13. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Nog aan het werk? (=wel moeilijk is mij bekend) :D:D:D
     
  14. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    @ home; morgen weer een dag!

    Gr. Martin
     
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Maar met minder regen hopelijk, went niet hier....
     
  16. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Huh?
    Ik vind het juist veel beter. Op vrijdagavond aankomen bij Valk Verviers en dan za en zo veel plezier maken. Normaal ga je zondag eerder weg omdat je weer moet werken maandag etc etc. Nu kun je daar blijven en is laat thuiskomen geen probleem omdat je de maandag nog heerlijk vrij bent. Ik ben er blij mee. Ik vond dat rijden daar het event of the year dus ik word de eerste aanmelder ;-)
     
  17. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Dit weekend prachtig droog weer met veel zon. Het zadel gaat er op! Mijn meiden zitten in Eurodisney.
     
  18. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #65218 328gts1987, Oct 12, 2011
    Last edited: Oct 12, 2011
    Ik kijk nog even Henk maar miste het paardje wel afgelopen weekeind daar, Wilma maakte dat gelukkig weer goed. Wat een zon en dat maar 2 uurtjes hier vandaan. Gelukkig mag ik volgende week weer, helaas zonder Wilma. &*^ baan :)
     
  19. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #65219 JazzyO, Oct 12, 2011
    Last edited: Oct 12, 2011
    Hangt er vanaf wat je huurt, toch? Moet hij het wel halen tot Florence, dat wel.... :(


    Onno
     
  20. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    :):):)
     
  21. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  22. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mooie rit. Die 550 Barchetta staat nog maar net een jaar (+4mnd) op kenteken. Niet verkeerd gelijk de teugels te pakken voor zo'n rit...
    Wilma heeft in januari ook naar deze rit gekeken maar de prijs viel ietsje pietsje tegen.
    2 pers (met hotel) en natuurlijk vanuit N Italie (reis vanuit NL komen er dus nog bij zo ook alle brandstof kosten heen en terug) was 6500,- excl BTW. Wij kwamen ruw-weg op 10,5 a 11k voor uit en thuis in 6 dagen, zonder eventuele calamiteiten....
     
  23. toto70_0

    toto70_0 F1 Rookie

    Sep 14, 2004
    3,841
    NETHERLANDS
    P2, mijn oude Barchetta is de rode die je ziet rijden, werd verteld bij Kroy dat de nieuwe eigenaar er al meer dan 10 duizend kilometer mee gereden heeft.
     
  24. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar

Share This Page