Picture thread: Correre in Italia 11 magio 2011 | Page 7 | FerrariChat

Picture thread: Correre in Italia 11 magio 2011

Discussion in 'Holland/Belgium' started by wr11265, May 9, 2011.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Rene
    Ook jij bedankt voor de leuke impressie. Toch weer andere dingen gezien die de anderen niet gefotografeerd hebben.

    Zien jullie dat daar dus dat nieuwe Ferrari Museum komt? Dat "bruine" gebouw staat er al (zie bouwborden op de fotos). Volgend jaar klaar.
    En het viel mij natuurlijk ook op dat de Galleria Ferrari niet meer bestaat maar nu Museo Ferrari Maranello heet.
     
  2. wr11265

    wr11265 F1 Rookie

    May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    @Cor (de vakantieganger),

    Moet nog alleen de zondag doen.

    Zijn wel erg veel foto's bij elkaar maar geeft wel een heel goed beeld van een geweldige trip.:):D
     
  3. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    He! Ik kijk nu pas de foto's (heb veel in te halen na de vakantie! :) ) en zie dat de 599 van de wijnboer uit het oosten v/h land met jullie meeging?
    Die ontmoette ik eens in Portofino op een terras in de haven.

    Nu verder met alle foto's kijken. Laptop krijgt het zwaar met downloaden :)
     
  4. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Mooie foto's weer mannen.

    Ik heb mijn foto's gepost maar werk eigenlijk liever met video-camera omdat dan ook geluid (en dus sfeer) erbij zit. Het is minder in detail maar wel goed voor overzicht.

    Enfin, kom dus gisteren thuis en krijg te horen dat het posten van de foto's mindert....
    Dat kan natuurlijk niet, we zijn nog maar net terug! Foto's heb ik dus niet meer blijft over: filmpjes....

    Nu ga ik niet alles posten (wordt niet gewaardeerd) maar wilde als aanvulling wel onze belevenissen van de MM en tribute hier delen.
    De MM met Onno, de tribute die we tegen kwamen op weg naar Maranello waar Cor, M&M en Franc waren (groep B). Wij (de rest als groep A) zijn eerst op Zaterdag bij een Lamborghini fabriek gaan kijken (collectie) om vervolgens te gaan lunchen met L. Lamborghini die parkeerplaatsen en tafels regelde, wat een man! Hij heeft ons inmiddels per mail bedankt en weer uitgenodigd....

    Na deze goddelijke lunch dus richting Maranello gaan rijden. De snelste (en leukste) manier is door mee te rijden. We hebben de Tribute op staan wachten (in een zijstraat op een industrie terrein waar de deelnemers (net voorzien van een ijsje tijdens het stempelen) deze even op kwamen eten uit de drukte.

    Toen aangehaakt achter de GTO's (oud en nieuw) 16M's en 275GTB's richting Maranello wat zeer vlot verliep. Enig oponthoud ondervonden we in Modena waar het druk was en we "even moesten stoppen".....

    Genoeg gezever; de film http://youtu.be/xYb4Je-2m-I
     
  5. Dino 208gt4

    Dino 208gt4 F1 World Champ

    Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Mooie impressie Fred.
     

Share This Page