Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2299 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Uhh bedankt :) Ziet er prachtig uit Marc!
     
  2. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Iedereen op de beurs gelijk van slag. En wegduiken toen ze op de scooter voorbij kwam :D:D:D

    De type-aanduiding staat meestal achterop heren.

    Leuke plaatjes Cor. Heb je er ook nog van die Fiat Dino Spider?

    Kijk maar uit Peter, voor je het weet staat je mailbox vol met verzoekjes...

    Gr. Martin
     
  3. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Heel toepasselijk :)
     
  4. joopjoldersma

    joopjoldersma Formula Junior

    Dec 6, 2003
    364
    Holland
    Full Name:
    Joop Joldersma
    Bedankt. Het was leuk om er te zijn.
    Kan ik nu ook eens echt mee doen (maar dan moeten jullie wel iets rustger rijden!!!!!!!!).
     
  5. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Helaas Martin, die heb ik gemist....
    Maybe next time...
     
  6. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
  7. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Gaaf Cor, bedankt!

    Ben nu nog niet verder gekomen dan plaatjes kijken, vanavond maar even het woordenboek erbij op schoot......mersi bokoe. :)

    En natúúrlijk wordt het stoppen van de productie gevierd: zo krijg je immers klassiekers ;)

    Ciao, E.
     
  8. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Wist niet dat de productie nog draaide in China, of was het Brazilië? ;) Verbaas me er over dat het inmiddels al weer 10 jaar geleden is dat de 355 uit productie ging.

    Time flies...

    Gr. Martin
     
  9. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
  10. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Vergeet het geluid niet. Reed afgelopen zondag nog een stukje achter een 355, mmm.

    Gr. Martin
     
  11. djfrens

    djfrens Formula 3

    Jan 9, 2007
    2,114
    The Netherlands
  12. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Laat me even proberen...

    Gr. Martin
     
  13. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Stapel van het nieuws dit weekend. Ik was van plan om een korte rondleiding van de Zes Uren van Dijon, maar Fred doen bood me een veel beter plan. Voordat ik hier, ik sprong in de gelegenheid te presenteren en de uitstekende blog Franck Glasse te bevorderen, Racing Drivers. Frank is een van die grote fans van het merk van bescheiden middelen die offers te leven hun droom elke dag. Vaak worden deze mensen graag om te discussiëren en hun passie delen met andere liefhebbers. Frank ging verder door het creëren van coureurs, waarvan ik denk dat een van de beste blogs op het net Ferrari. Liefhebbers vindt u informatie over de belangrijkste Franse rally's en tal van informatie over Maranello, en de (toekomstige) eigenaren geïnteresseerd zullen zijn door de meer pragmatisch advies om te kopen, mechanisch onderhoud of reiniging. Een bijbel voor degenen die te wagen wilt in Ferrari. Frank is in de liefde met zijn 355 en hij heeft besloten om de tiende verjaardag van de stopzetting van de productie van dit model merk door het organiseren van een kleine bijeenkomst in Parijs. Hij en David, die loopt van de blog Mechanicsinmotion, werden vervolgens vernield te stellen en een route aantrekkelijk te herkennen. Fred is zo vriendelijk geweest om mij een exclusief op de felbegeerde passagiersstoel en ik overeenstemming bereikt over een groen licht van mijn vrouw.

    Place Vendome, de output zal zondagochtend beginnen. Twintig auto's werden ingesteld, grenzen waarboven een verklaring in de prefectuur en de verzekering moet worden verstrekt. Het doel is om niet te concurreren, maar om de productie te zeer vriendelijk rond 355, die van nature legt een beperkt aantal deelnemers KBRossocorsaDay. Iedereen verwacht dat deze datum met veel ongeduld, en u kunt dat voorstellen in mijn geval. Op een detail. De week voor Ollon Villars, ik had koorts en hevige hoofdpijn, Zwitserland en de dag was de helft van tint in de gezondheidszorg, wat gemotiveerd mijn vroege terugkeer na een dag in plaats van twee verstrekt. Verergering van de pijn leidde me naar de dokter op vrijdag (gisteren dus), die gediagnosticeerd een urineweginfectie. De tegel voor de release van het weekend en dan de World Auto in stride. Op dit schrijven, drie uur voor vertrek, de drugs te houden de pijn weg, dus alles moet goed zijn. Ik weet zeker dat het lied van de V8 is een uitstekend middel tegen alle kwalen.

    Het vertrek is om 15.00 uur te arriveren bij David die zo vriendelijk ons van harte welkom in de late namiddag. Een uur voor, het giet, maar hier is het rustig. Eerste contact met nieuwe mooie Fred wanneer hij komt uit zijn garage. In de ondergrondse parkeergarage, lawaai idle is helse, de muren zijn schudden. De voorste boot is groot genoeg om het statief (wie weet?), De grote cameratas, en onze persoonlijke zakjes tegemoet te komen. Genoeg te gaan op een rustig weekend. We beginnen nu aan mijn eerste lange cursus in een Ferrari. Ik weet niet wat te verwachten maar het begin van stedelijk vervoer is heel intimiderend: het geluid van de V8 is zeer invasief. Ik ben gerustgesteld door aankomen op de snelweg: als je eenmaal voorbij de 3000 toeren per minuut, het geluidsniveau, en boven de resonantie te verminderen. Een beetje in tegenstelling tot moderne Ferrari die niet lawaai maken bij een lage snelheid, normen vereisen, vóór de opening van de kleppen en de versnelling te ontketenen.

    De volgende opmerking zal zeker me kijken als een idioot maar ik deel mijn ervaring tot het einde want het is het principe van de site. Ik heb altijd gedacht dat hij hoorde over de legendarische Ferrari mechanische gekletter van gerechten die waren een kenmerk van de koppeling. Het antwoord is veel eenvoudiger, want het is alleen de botsende van metaal op metaal staafje in het net. Het is duidelijk als je het maar mijn eerste contact met een handgeschakelde versnellingsbak in bedrijf te zien. Nog een verrassing, het dashboard is erg afgelegen gevoel versterkt door de sterke helling van de voorruit.

    Fred profiteren van de kansen op herstel van de mechanica te zingen. De uitlaat is voorzien van Quicksilver's F355 in de hoogbouw zeer overtuigend. De 380 paarden geven een stuwkracht open en vooruitstrevend, maar we zijn niet echt vast aan de stoel. Het is verre van het geweld van de Lotus Esprit V8 Twin Turbo bijvoorbeeld. Fred meldt dat vertelde ik hem dat veel grote verzamelaars superauto's gekocht vandaag de 328 of 355 voor rijplezier meer redelijk met behoud van voelen. Bijvoorbeeld, de 355 is net onder de 12 seconden voor tot 160 km / h, 19 seconden om 200. 458 Italia deed hetzelfde in 7 en 10,4 seconden. De gewaarwordingen zijn sterker, maar we profiteren van kortere duur. In het kort, het is een kwestie van smaak. Voor mijn part, ik beken die gebruik maken van de V8 voor vluchten langer is een echt plezier.

    Uiteraard, de auto trekt nog steeds aandacht. Een stop bij een snelweg rustruimte provoceert onvermijdelijk nieuwsgierigheid en klassieke vragen (hoe het gaat ...). Beter te rollen. We kwamen rond 19:30 in David, in de buurt van het dal van Chevreuse, na het oversteken van een paar regen evenementen. De twee kijken op 355, tips uitwisselen, passie transpireert. De reis was comfortabel, geen hoofdpijn. De buik is net begonnen om een beetje terug van het restaurant te voet te krijgen. Tien en een half uur in bed!

    Zondag, de grote dag. Wij verzenden in auto's om 7:30. De lucht klaarde de lucht zelfs als de prognose van ******s in de middag.

    Snel stoppen om wat croissants voor iedereen te krijgen en gaan. Ramen naar beneden en het opwarmen, dit is een goede filosofie! Bovendien heeft de auto geen moeite om warmte te produceren.

    en de rest...
     
  14. Souvlaki

    Souvlaki F1 Rookie

    Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  15. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #57468 328gts1987, Nov 2, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  16. SoCCieBon

    SoCCieBon F1 Rookie

    Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Bumper..:)

    Fred, dat doet Ferrari toch niet, speciale bumpers leveren? Dit is echt een aftermarket ding. Niet lelijk trouwens.
     
  17. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Beauty is in the eye of the beholder...
     
  18. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,907
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ook in die van mij. Veel beter in proportie (kleinere openingen) en vloeiende lijnen (zoals de body) meer in balans met de rest, mijn inziens
     
  19. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Doet een beetje 550-achtig aan.
     
  20. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    #57473 GTE, Nov 2, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  21. wr11265

    wr11265 F1 Rookie

    May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Versione Clienti=Marc??
     
  22. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Je ziet veel Ferrarimodellen in deze echt afgrijselijke kleur.
     

Share This Page