Ferrari 60 Relay Belgium | Page 2 | FerrariChat

Ferrari 60 Relay Belgium

Discussion in 'Holland/Belgium' started by michaelt, Apr 16, 2007.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Bij mijn weten slechts 1 ! En die heeft idd kenteken: GTO 288! Geniaal, hé! Maar racen doet die eigenaar er niet mee, hoor! Bij een steentje van 1 micrometer op m'n voorkant krijg ik al hartritmestoornissen! Hij moet voor 't zelfde een weekje bijkomen in de kliniek :D!
    Tussen Brugge & Antwerpen deden we zo gemiddeld 150 km/h, we vlogen hem voorbij! 't was alsof hij stilstond!
    De mijne hing dan wel VOL van insectjes, ja, die hebben we er dan maar bijgelegd op de BBQ!
     
  2. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Bummer!


    Onno
     
  3. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Wat een prachtige foto's heren, ik heb met veel genoegen zitten kijken naar deze prachtige collectie ferrari's.
     
  4. 355_Challenge

    355_Challenge Formula Junior

    Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    Fenzo,

    Ik vindt je borders wat minder geslaagd, probeer het lekker simpel te houden. (is een tip heh :) )

    Die F40 neus vind ik wel sterk, goed gezien.
     
  5. Fenzo

    Fenzo Karting

    Mar 24, 2007
    104
    antwerpen
    Full Name:
    matthias luxem

    ja vind ik zelf ook maar twas de simpelste manier om snel een handtekening te zetten en ze met de rest van de wereld te delen.

    over de F40 we hebben met 3 staan roepen dat hij moest stoppen en kruislings moest overrijden en gelukkig heeft hij geluisterd want er had een stukje F40 blijven steken zoals je kan zien
     
  6. Fenzo

    Fenzo Karting

    Mar 24, 2007
    104
    antwerpen
    Full Name:
    matthias luxem
    @dino2010

    ben jij dit?

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Rob360

    Rob360 Karting

    Apr 22, 2006
    89
    Druten
    Full Name:
    Rob van Haaren
    Heren, bedankt voor de foto's! Marnix, ik ben het helemaal met je eens over de stickers; van mij mogen ze er ook af.. Ik snap niet dat ze die dingen zo groot maken.. Ik zou zeggen, plak er een bescheiden dingetje op :S
    Weet iemand trouwens waar ze die stickers vandaan halen? Volgens mij zijn die dingen bakken met geld waard :D

    Rob
     
  8. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Miljaar, heeft iemand iets tegen vroegtijdige kaalheid? Henk, jij had toch zo'n wondermiddel? :D:D:D
    Wegens gedwongen afgestane (foto)rechten vraagt de 328 een vol reservoir benzine als schadevergoeding!:D:D:D
     
  9. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Oh ja! Over die Relay stickers.... O wee als je die lang te lang laat invreten op de neus en billen van je F! Onmiddellijk bij m'n thuiskomst heb ik de mijne verwijderd, dat ging makkelijk! Maar toch merkte ik een miniem kleine reactie met de verf van het kofferdeksel, diepte: hooguit 1/10000ste micrometer:D !Dus uiteraard stante pede beginnen poetsen, foetsie weg! Capot terug als nieuw! Maar die met frontmotor moeten opletten, niet gezeverd! Die hitte en stickerlijm zijn geen goede maten!
     
  10. Fenzo

    Fenzo Karting

    Mar 24, 2007
    104
    antwerpen
    Full Name:
    matthias luxem

    als ik voor die benzine een photoshoot mag maken met veel plezier ;) :p :)

    mooie 328 trouwens

    Fenzo
     
  11. Challenge CS

    Challenge CS Rookie

    May 9, 2007
    1
    Belgium
    Full Name:
    Thibault
    Hey Michael,

    Ik ben op zoek naar foto's van de modena stradale CS met nrplaat LRH-188. Dit is namelijk de auto van mijn vader. Tot overmaat van ramp is hij die dag zijn foto apparaat verloren op een terras in brugge, waardoor hij geen foto's meer heeft.

    Zou jij me enkele van deze kunnen bezorgen. Je zou me een groot plezier doen. Als je graag eens een filmpje ontvangt of enkele leuke foto's, laat gerust weten.

    Groeten

    thx!!
     
  12. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,137
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ben net bezig de foto's te ordenen. Mail me je mailadres dan stuur ik ze toe.

    Gr. Martin
     
  13. michaelt

    michaelt Karting

    Oct 10, 2004
    170
    Biervliet, Holland
    Full Name:
    Michael Tange
    Hallo Challenge CS,

    Als je een mailadres geeft zal ik je de foto's door sturen!
     
  14. 355_Challenge

    355_Challenge Formula Junior

    Oct 21, 2005
    926
    The Netherlands
    Full Name:
    Michaël
    lol welke Michael???
     
  15. putje

    putje Karting

    Jul 31, 2005
    119
    Belgium
    #40 putje, May 12, 2007
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017

Share This Page