Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 671 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. michaelt

    michaelt Karting

    Oct 10, 2004
    170
    Biervliet, Holland
    Full Name:
    Michael Tange
    Als dat zou kunnen zou het een stuk makkelijker zijn ja. Maar zoals ik het begrepen heb komen we niet meer langs Deil op de terugweg, waardoor mij dit de handigste oplossing lijkt.
     
  2. crazy-enzo

    crazy-enzo Formula 3

    Nov 22, 2004
    1,587
    Netherlands, Velsen
    Full Name:
    patrick vd knaap
    ik denk dat ik zaterdag maar er een paar ga lastig vallen ;) moet toch mn lijstje auto waarin ik in heb gezeten aanvullen :D
     
  3. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Voorlopig blijf ik nog in Mali werken, waarschijnlijk tot onze volgende mijn op poten gezet wordt (op dit moment lijkt dat in Ivoorkust te worden - daar hebben we een goed project als die mensen hun AK-47's tenminste neer kunnen leggen, of ergens anders als we een concurrent kopen). In principe ben ik normaal gesproken zo'n 3 maanden achtereen in Mali en dan een week of 3 in NL, tenzij ik voor zaken in Zuid Afrika of Londen ben, maar dat komt de laatste tijd niet zo vaak voor. Op zich ben ik niet zo blij met werken in deze malariazandbak maar ik verdien de komende twee jaar meer dan in de rest van mijn carriere bij elkaar dus ik zou wel gek zijn om er nu mee te kappen. Mijn CEO blijft me een baan in Londen voor de neus houden, hopenlijk komt dat er over een maand of 12 van, hoewel ik dan ook weer Europese belasting moet gaan betalen natuurlijk. Op dit moment werk ik bruto voor netto, en dat helpt! Plus dat Londen een *#$&@ stad voor auto's is, vooral voor LEUKE autos.

    Helaas is de timing van mijn verlof een beetje kl**e want mijn aandelenopties laten nog een maandje op zich wachten dus die 550 staat nu nog in de wachtkamer. Misschien kan ik iets regelen met een aanbetaling maar aangezien het om aandelen gaat zie ik liever het geld eerst op de bankrekening staan voor ik iets teken.

    Ik ben van plan wel bij een aantal bedrijven langs te gaan (met Alex bovenaan de lijst) en een aantal autos serieus te bekijken. Mochten ze dan nog te koop staan als de fondsen binnenkomen dan kan ik op dat moment van afstand actie ondernemen en even een kort weekje Europa regelen om het papierwerk voor elkaar te krijgen. We zien wel. Het voornaamste is dat het in ieder geval wel gaat gebeuren maar we moeten nog even afwachten wanneer het allemaal rond komt. Misschien met mijn volgende lange verlof pas, dat wordt dan augustus/september (ik heb net Goodwood Revival geboekt, hoop daar met de 550 naar toe te kunnen!!!!).


    Onno
     
  4. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
  5. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Komt voor de bakker, Hans. Mijn broer woont in Lelystad (Hollandse Hout, bij de Knardijk in de buurt), en ik wil ook lid worden van de golfclub, dus ik ben in ieder geval in de buurt de komende drie weken. We babbelen zaterdag wel even.

    [Edit] Oh ja, en nog even mijn hartelijke medeleven met je schatje - wat een vervelend drama. Ik had ooit een prachtige GTV6 in Zuid Afrika (1982, 50 duizend op de teller, liep als een zonnetje) en nadat iemand het injectiesysteem verkloot had nooit mijn auto teruggezien, zelfs na 3 jaar garagewerk. Doet pijn aan het hart, zoiets.

    Onno
     
  6. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Gaat fchat wellicht sprintraces houden?:D:D:D Als je die baan zou kunnen regelen is dat echt heel erg leuk Hans :)

    Ik vind het erg jammer dat we je F aankomend weekend niet kunnen bewonderen. Maar het is beter dat ze het weer goed repareren dan dat het haastig/slordig afgewerkt wordt.
     
  7. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Haha, ik moet Pieter van Italauto nageven: hij doet z'n best.

    Ik heb vanmiddag wat lopen mopperen aan de telefoon. Krijg ik een paar uur later een telefoontje: "Mochten we het nou niet redden voor komende zaterdag om jou auto in orde te hebben, dan heb ik een andere donkerblauw GT4 voor je geregeld" !!!

    Okee, klasse!

    Weet niet of ik er op in ga. Als het een huurauto is, prima. Als het van een andere liefhebber is die om de een of andere magische reden zijn auto wil afstaan voor een dag, dan wil ik het niet op m'n geweten hebben als er maar iets als een zweem van een krasje in de buurt van de lak zou kunnen komen, eventueel.

    En top als het is om daar een F te hebben, het heeft toch wel iets van die oude Amstel reclame, waar een van de drie vrienden met een Lambo aan komt zetten op de lagere schoolreuni, maar per ongeluk de sleutels van "boli-rent" op de grond laat vallen, als je snapt wat ik bedoel.

    Bottom line: Henk, we komen!

    Hans

    Maar klasse is het wel van Italauto!
     
  8. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Onno,

    Zaterdag babbelen lijkt me prima. De komende drie weken Lelystad wordt alleen niks vrees ik. Zondag zitten we in het vliegtuig naar Thailand....

    Over 3 maanden dan maar???
     
  9. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Inderdaad klasse! Dat moet toch een beter gevoel geven weer... Niet uit ervaring sprekend lijkt het me dat je toch een 'goede band' moet hebben en houden met de garage waar je je geliefde bolide in onderhoud hebt. Klasse!

    Mocht je overigens een 'Bob' nodig hebben zaterdag richting Deil en 's avonds terug, dan kun je ook meerijden. Ik haal Peter ook in Hilversum op, dus een of twee passagiers erbij maakt mij ook niet uit.

    Laat maar weten of je het wat vind.

    Bob
     
  10. GTE

    GTE F1 World Champ

    Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    we geloven heus wel dat je een GT4 hebt hoor

    :D
     
  11. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Hans, da's toch nog goed nieuws!
    Volgens mij maakt Italauto gewoon een grapje: jouw gt4 geraakt wel klaar!
     
  12. Boink

    Boink Formula 3

    Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Henk, met het vooruitzicht op zaterdag. Mag ik een bommetje maken in je zwembad? Haha! Ik heb er zin in en het begint te kriebelen! :D
     
  13. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Pas op met wat je vraagt :D:D:D
     
  14. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
  15. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ja goed nieuws, maar geen grapjes vrees ik.

    Ik neem zaterdag wel even een fotootje mee van de schade....
     
  16. Boink

    Boink Formula 3

    Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Haha, ja dat ziet er goed uit! :D Iedergeval hopen dat je een mooie vervanger krijgt Hans!
     
  17. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
  18. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
  19. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
  20. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hij is zo zuiver als je badkuip en de verwarming staat op 30C.
     
  21. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    De meesten rijden terug langs Deil.
    De eetstal ligt ongeveer 12km van Deil, ik regel zo mijn vrouw en een buurman voor een ritje dan kunnen er gelijk 6/7 mensen mee terug rijden.

    @Jongens (algemeen), ik krijg een heel zooitje pm's e.d. over gelijk van Kroymans naar huis en zo... Niet de krenten uit de pap halen, zonder mij was je nooit in die kelder gekomen. Samen uit samen thuis toch? Daar doe ik het niet voor he ?
     
  22. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Hans, ik zou hier gewoon gebruik van maken. Je intentie is niet om andermans spullen te ruineren, maar je hebt wel gelijk vergelijkingsmateriaal met je eigen auto. En je komt mooi met een Ferrari aanrijden hier, de enige 308gt4 !
     
  23. henkie

    henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

    Apr 13, 2005
    10,514
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
  24. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Henk,

    Nou geloof ik nooit dat Deil zo groot is dat je er 30 F's in kan verstoppen zonder dat er op elke straathoek schooljongetjes staan te wijzen welke kant we op moeten, maar toch.... heb je een adres voor ons??

    Thnx
     
  25. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Inderdaad een hele knappe video Henk, is ook nog wel iets voor jou om eens zoiets te maken volgens mij.
     

Share This Page