Ferrari-blauw en TVR-rood | Page 47 | FerrariChat

Ferrari-blauw en TVR-rood

Discussion in 'Holland/Belgium' started by JazzyO, Nov 11, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler

    Amen. RIJDEN met die dingen!!!! :D

    En ik heb 1 keer met jouw 550 mogen rijden. Heerlijk, hoe dat er aan sleurt....
     
  2. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Memorabele rollenbank test :)

    Ik moest bij de eerste klant die ik na deze test bezocht even uitleggen waarom ik zo naar uitlaatgassen stonk :D

    Waren wel moeilijke gasten hoor....
     
  3. pterps

    pterps F1 Veteran

    Aug 18, 2006
    6,975
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    +1 zeer memorabele dag in de 550 van Onno samen met zijn vader!
     
  4. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Dat is al lang geleden Hans! Ik had 'm net 3 dagen. Toen was 'ie pas net ingelopen. ;)


    Onno
     
  5. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Nee, ik heb hem een keer samen met je vader naar Alex gebracht om daar je 330 op te halen voor Wings&Wheels... Zijn mooie herinneringen voor me :D
     
  6. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ah ja, maar dat was ook alweer in 2009 volgens mij. Time flies.


    Onno
     
  7. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Hoe staat het ermee Onno? Al met de kap bezig?
     
  8. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Alles ligt stil aangezien mijn klant me geflest heeft.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  9. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Sh*t...
    Veel succes met de afhandeling Onno.
     
  10. MarcH

    MarcH Formula Junior

    Nov 5, 2010
    438
    Hoeksche Waard
    Full Name:
    Marc
    Dat zijn mindere berichten Onno.
     
  11. Fumacher

    Fumacher F1 Veteran

    May 8, 2005
    7,995
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
  12. Ben308

    Ben308 Formula Junior

    May 31, 2010
    767
    Netherlands
    Full Name:
    Ben
    Dat is flink kl*ten.
    Hoop dat je het voor jouw enigszins gunstig kunt afhandelen.
     
  13. sharknose67

    sharknose67 Formula 3

    Dec 31, 2007
    1,655
    Holland
    Full Name:
    Ed
    Damn!
    We kennen nog iemand met een incassobureau ;-)
     
  14. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Dank voor de steunbetuiging, vrienden. Er zijn helaas ook slechte mensen op de wereld. Maar dat maakt je ook weer sterker. De 458 wordt verkocht, maar daardoor kan ik wel op zoek naar een groter/mooier/beter huis. Dat is inmiddels gevonden, als het allemaal goed gaat woon ik straks in Zuid Limburg. Dat klinkt misschien verrassend, maar als je het object ziet begrijp je misschien waarom. Het is uniek, en zonder deze sores was ik er niet tegenaan gelopen. Kortom, misschien gebeurt alles met een reden. Binnenkort meer nieuws, duimen dat het allemaal lukt. ZZPer blijft toch een scheldwoord in bankenkringen... Maar I.i.g. gaan we binnenkort wel weer verder met de TVR, om weer on topic te komen.
     
  15. 430-SPI

    430-SPI Formula Junior

    Oct 4, 2009
    747
    Europe
    Full Name:
    René
    Dat is kl@%e Onno, succes ermee!
     
  16. 275gtb6c

    275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

    Oct 30, 2006
    1,929
    europe
    Full Name:
    oscar
    Geez man, ik kan me voorstellen dat je details en zo niet op het net wilt gooien, maar niet betalende eikels zijn de grootste ergernissen van ondernemers. Ik heb er ook een maar na een rechtszaak gelijk gekregen. Alleen is er nu natuurlijk geen geld.

    Joegoslaaf of andere Oostblokbonken kan indruk maken :)
    Sterkte. Afkloppen en verder, is het enige dat werkt!

    ciao
    Oscar
     
  17. marcos

    marcos Formula 3

    Dec 30, 2003
    1,430
    Zuid-Holland - Nethe
    Full Name:
    Marc den D.
    Ook hier inmiddels aan den lijve ondervonden. Gelukkig zijn er ook altijd ondernemers die het wel snappen.

    Onno, zoals je zegt. Alles heeft een reden en alles komt goed. Hoop dat de TVR desondanks snel de weg op kan!
     
  18. 348holland

    348holland Formula 3

    Dec 11, 2005
    2,161
    The Netherlands
    Altijd goed 'beslagen' ten 'eis' komen, is mijn devies.

    Broodroof!

    @Onno
    Sterkte.
     
  19. Jonkheer

    Jonkheer Formula 3
    Owner Silver Subscribed

    Aug 29, 2010
    2,250
    The Netherlands
    Full Name:
    Christiaan
    Wat klote Onno, sterkte met de afhandeling.
     
  20. Mrs.Spider

    Mrs.Spider Formula 3

    Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Onno sterkte maar alles komt goed.
     
  21. RedMondialTCab

    RedMondialTCab F1 Rookie

    Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Potverdorie, Onno. Wat een tegenslag.
    Sterkte met de afhandeling!
     
  22. pieter62

    pieter62 Karting

    Sep 15, 2015
    62
    noordwijk aan zee
    Full Name:
    pieter
    Dat is **** om te horen Onno.
    Lees altijd je post met bewondering, en jou ferrari is een inspiratiebron geweest voor mijn samenstelling. (two tone)
    Heb dit ook zelf aan den lijve ondervonden, bijna failliet en 2 jaar gekost om het weer terug te verdienen. (Rechtzaak gewonnen maar geen geld, wat agressie toegepast, rechtzaak tegen mij verloren en schade vergoeding moeten betalen, de omgekeerde wereld.)
    Dus kan je alleen zeggen na de zure appels komen ook weer de zoete.
    Sterkte en zeker weten dat alles goed komt.
     
  23. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Als ik het zo lees heeft bijna elke ondernemer hier wel een akkefietje gehad in het verleden. Zelf ook aan de beurt geweest met een buitenlandse kwestie. Je komt er dan achter dat je met NL recht buitenspel staat en als je die wil toepassen je naast een NL advocaat ook een buitenlandse moet inhuren….Dat tikt aan.
    Een zitting is dan ook een kostbare aangelegenheid met al die pakken in de zaal.
    Komt er een uitspraak (en die komt er na verloop van tijd) dan is het verdraaid listig iemand daaraan te houden….
    Kortom het buitenland is een interessante markt mits er betaald wordt, doet men dat niet dan is het een bodemloze put, iets wat vele hier al geleerd hebben, thé hard way. Helaas.
     
  24. 348holland

    348holland Formula 3

    Dec 11, 2005
    2,161
    The Netherlands
    De les zou moeten dan zijn dat voortaan wat meer aandacht wordt gegeven aan het contract, hier geldt typisch 'penny wise and pound foolish'. Niet dat buitenlandse handel weinig interessant is. Zeker een Rotterdammer moet weten waar de nederlandse economie groot mee is geworden, de gedachte dat dat gestoeld op een goede betalingsmoraal van buitenlanders lijkt me wat naief.
     
  25. JazzyO

    JazzyO F1 World Champ

    Jan 14, 2007
    12,143
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Wat een complete onzin. Als iemand zich niet aan het contract houdt, dan ben je gewoon de sjaak. Ik sta sterk in mijn zaak maar ik moet wel een dure rechtzaak aanslingeren, in het buitenland, met geen zekerheid op positieve uitkomst. Als mensen je willens en wetens belazeren dan helpt daar niets aan. Ze doen het omdat ze weten dat er een gerede kans is dat ze er mee wegkomen. Het wordt al snel een "he said, she said" verhaal. Als mensen de waarheid niet vertellen, hoe kom je dan nog aan je geld? Mensen kunnen gewoon beweren dat ik mijn werk niet heb aangeleverd, dat het te slecht was, etc... En dit soort volk doet dat ook.

    Het is in mijn ogen juist heel naïef om te veronderstellen dat je dat kunt afvangen met een contractje.

    Mijn beste bescherming is mijn eigen reputatie in de industrie en het feit dat de mijnbouwindustrie een heel kleine wereld is, waardoor dit soort praktijken vrijwel altijd uitkomen. Deze gasten zijn nieuw en hebben een grote bek (en zijn Engels - die hebben meestal een dolk-in-de-rug mentaliteit), en beseffen niet dat ze mensen zoals ik en mijn netwerk nodig hebben. Er zijn niet veel mensen die doen wat ik doe, en vind maar weer iemand anders. Succes, eikels.


    Onno
     

Share This Page