Wie van hier gaan er Zaterdags of Zondags naar Spa Italia ? http://www.spaitalia.be/nl/index.html Image Unavailable, Please Login
Ik hoor van alle kanten goede berichten hierover, ik ga dan ook mijn best doen om eens een kijkje te nemen daar. Het zal van mijn kant dan wel waarschijnlijk de zondag worden.
Ik denk dat ik er wel bij ben, of er moet plotseling wat tussenkomen. Lijkt me een erg gaaf evenement, vooral ook omdat Spa toch wel één van de mooiste circuits is naar mijn mening.
Ga zeker proberen er bij te zijn, zal dan de zondag worden. Misschien ergens afspreken en er dan samen naar toe rijden...?
Zit in Modena dat weekend. Jammer (hoewel Modena ook niet slecht is...), aangezien Spa dagen toch wel mijn Ferrari hoogtepunten van het jaar zijn.. ik hoop nog op een Ferrari Spa racing day, anders misschien via pistenclub.de op 25 oktober.
In Modena? Leuk zeg! Vertel eens wat meer over je reis naar Italië Spa Italia zal ik dit jaar ook laten schieten. Heb een te drukke maand achter de rug gehad. Een week later is er tevens weer een FCN-klassieker rit dat mijn voorkeur heeft.
Gooi de gegevens even op de PM naar mij toe, vorig jaar waren er ineens foto's van die bakken, had nix door totdat geweest was. Datum en lokatie/route graag.
Die lijst op de website is elk jaar nogal aan de korte kant. Er zijn nog heel wat eigenaars die, mede afhankelijk van het weer, pas kort voor het evenement beslissen toch nog richting Spa te rijden. Bovendien staat SpaItalia dit jaar ook op de agenda van ClubFerrariBelgio. Ik verwacht dat er dus sowieso weer meer wagens op Spa zullen staan dan op de website vermeld is. Blijft gewoon 'n tof evenement
Is ze er bij dan? Zeker! Geweldig dat ze totaal onverwacht EN zonder rijbewijs even een Ferrari bestuurde in de Spa-paddock.
Echt ongelooflijk wat er bij ons in de groep gebeurd, ken er ook een (misschien wel twee) die eerst in een Lambo rijden voordat ze in een F rijden... Zag van het weekeind Plambo ook al achter het stuur zitten van een 328, waar gaat dit allemaal heen? Ps wisten jullie al dat ik vanuit Dusseldorf naar huis ben gereden zonder (geldig) rijbewijs, was precies verlopen op die dag.....15:00 heb ik de nieuwe afgehaald, plastic fatastic maar geen punten ding hebben ze me verzekerd