|
|
|
||||
|
||||
|
2012 Viva Italia Assen
Viva Italia wordt dit jaar op 27 mei gehouden op het TT circuit van Assen.
Wie gaan er allemaal heen? |
|
|
||||
|
||||
|
Ik sla dit jaar over. Veel plezier voor wie wel gaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik had heel graag gegaan, maar het thuisfront werkt niet echt mee. En eigenlijk hebben ze een beetje gelijk. Ik hou je op de hoogte.
Hoor wel dat WimB en Pieter zowieso gaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Ik ga er ook naar toe. En jijzelf Cor?
|
|
|
||||
|
||||
|
Spa Classic is voor mij The Place To Be...
|
|
|
||||
|
||||
|
Hangt er vanaf of m'n pakketje van Superformance met daarin een nieuwe thermostaat morgen in de bus ligt. Langzaam rijden met een thermostaat die tussen de 60 en de 120 graden heen en weer schommelt kan het motortje nooit echt leuk vinden... Ook leuk in de file rond Milaan trouwens, zonder vluchtstrook.
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
458 is er.
Onno |
|
|
||||
|
||||
|
Spa en Meux! Kortom België is the place to be!
|
|
|
||||
|
||||
|
Tja, loopt die Henk ons tijdens de Italy-trip op te stoken, pak ik dus een vlucht eerder terug om zeker te zijn erbij te zijn...
Hoe dan ook, doe wat verstandig is echter zijn wij van plan om te komen. Wilma heen ik terug is de deal ![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Groet Arian |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Overigens zal de jaarlijkse 5e Traditionele Lancia Delta Pannenkoekmeeting op zondag 9-9-2012 plaatsvinden. Vorig jaar bleek de combinatie met wat F erbij in de vorm van een " Otto Cilindri meeting " bijzonder geslaagd. Mocht men een ritje zoeken of een doel voor een rit willen hebben: op aanstaande pinkstermaandag de 28e of op 9-9 op het " Green " is altijd wel een leuk plekje te vinden waar men diverse typen naast elkaar kan parkeren voor maken van foto's en dergelijke. Hier nog weer even de link van vorig jaar : Pannenkoekmeeting Beesd 13-6-2011 Vanwege de Deilmeeting op 15-9 heb ik vooralsnog hier op het forum aan de Pannenkoekmeeting in de vorm van " Enzo Ferrari meets Vincenzo Lancia " geen ruchtbaarheid gegeven, maar goed, als de zon schijnt, en wie tijd, zin en gelegenheid heeft die is uiteraard van harte welkom (zowel op de 28e als op 9-9). Wie eventueel toch sowieso zin heeft te komen om bijv. na te praten over de opgedane indrukken van de afgelopen weken : geen probleem. Laat het in dat geval weten zodat ik er rekening mee kan houden. Aan het parkeren op het " Green " zijn geen kosten verbonden en wat ter plekke geconsumeerd wordt in dat geval svp meteen afrekenen - dan heb ik ook geen financieel probleem achteraf. Groet Arian |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
208 GT4 ook van de partij
Ga er wel heen met de 208, vorig jaar 3e in het concours, eens kijken of het dit jaar nog beter wordt, auto staat er in ieder geval nog netter bij.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Veel plezier! |
|
|
||||
|
||||
|
Wordt er nog ergens afgesproken om samen op te sto(r)men.....?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ook een goed idee. Wilma zwaar verkouden maar wil toch graag gaan. Als we niet te vroeg afspreken haken we aan. Anders komen we na vliegen... |
|
|
||||
|
||||
|
Fred, als je op het circuit wil moet je er tussen 10 en 11 zijn ivm met de instructies.
pieter, cor en ik gaan niet het circuit op. pieter suggereerde rond 10.00/10.15 bij tiel afspreken en dan met elkaar oprijden naar assen. pieter wilde er niet te lang blijven. vwb wilma haar verkoudheid staat het zweethok al schoon en klaar. we horen het wel of die tijd en plek ok is. |
|
|
||||
|
||||
|
Is goed Wim.
Net Henk nog gesproken : Hij gaat morgen niet mee; Hij kan de meiden niet alleen thuis laten. Wij staan rond 10-en klaar bij vd Valk Tiel !!! |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tiel is een "beetje" om voor ons om naar Assen te gaan. Kunnen we ergens aanhaken?
Houten van de Valk? Het is iets meer voor Cor maar korter voor Wim en bovendien gezelliger, toch? Zeg rond 10:30? Erik, waar haak jij aan? Hilversum? Paul (voormalig DBS, nu 911) heeft ook zin om mee te gaan. |
|
|
||||
|
||||
|
Het is 15 km om voor mij. Als jij voor de catering zorgt is, ben ik over te halen !!
![]()
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|