Go Back   FerrariChat.com > Regional Areas - International > Europe > Holland/Belgium

View Poll Results: Welke kleu
Blu Stuttgart 21,743 99.83%
Prugna 36 0.17%
Voters: 21779. You may not vote on this poll

Reply

Share/Bookmark LinkBack Thread Tools
Old 12-07-2011, 01:53 PM
Spyker 007's Avatar
Formula 3
Silver Subscribed

Full Name: Jeffrey
Quote:
Originally Posted by pterps View Post
Ah je bedoeld André, jij das een vreselijk enthousiaste vent uit Portugal. Had ik je al niet eens verteld dat hij dol op foto's is?
Misschien moeten we hem allemaal even een pm sturen om hem te bedanken.
Reply With Quote
Old 12-30-2011, 06:21 AM
MrDino308GT4's Avatar
Formula Junior
Silver Subscribed

Full Name: Arian
Talking

Quote:
Originally Posted by Hans View Post
Dat is precies het plan!
Hans, ik heb vastgesteld dat jij een heel geduldig persoon bent. Vond het een hele leuke draad met al die foto's erin enzo en je bent over heel wat wijzer geworden inzake je GT4.

Ik zou zeggen ga hier lekker door met de historie en klusjes van je GT4.

Hoe zien die roestvrijstalen spruitstukken eruit van Nuvolari ? Misschien zit ik verkeerd te googelen maar ik krijg alleen de historische verhalen van dit heerschap (en voor mij ook leuk zijn belevenissen met zijn Delta S4 rallykanon).

Ben benieuwd. Arian
Reply With Quote
Old 01-08-2012, 12:21 PM
Formula 3
Not Subscribed

Full Name: Bert Kanters
Hoe is het afgelopen verder met de GT4, is ie nu wel goed gespoten en mogen we dan foto´s zien van wat er fout was met de eerste lak?
Reply With Quote
Old 01-09-2012, 11:30 AM
328gts1987's Avatar
F1 Veteran
Silver Subscribed

Full Name: fred
Wel Bert, het is goed gekomen. Beter is de vraag hoe is het met jouw 308 (GTO)???
Ook een uitdaging om die helemaal aan te passen, toch?

Hans heeft de auto (op tijd) opgehaald en het verschil is/was te zien. Geen "vreemde" plekken meer rond rooster achter ect.
Je kunt hem beter eens zelf komen bekijken (met je F)

Fred
Reply With Quote
Old 01-10-2012, 10:10 PM
Formula 3
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by 328gts1987 View Post
Wel Bert, het is goed gekomen. Beter is de vraag hoe is het met jouw 308 (GTO)???
Ook een uitdaging om die helemaal aan te passen, toch?

Hans heeft de auto (op tijd) opgehaald en het verschil is/was te zien. Geen "vreemde" plekken meer rond rooster achter ect.
Je kunt hem beter eens zelf komen bekijken (met je F)

Fred
Goed om te horen dat de GT4 weer helemaal goed is, ik had Hans op facebook toegevoegd omdat ik nieuwsgierig was naar zijn huidige project maar herinnerde mij toen dit topic. Ik kom niet vaak in de NL sectie van ferrarichat, maar als ik hier weer eens ben, ben ik jaloers dat jullie elkaar allemaal kennen en samen op pad gaan, dat is het voordeel van een het hebben van een rijklare Ferrari, voor mij alweer een tijd geleden. Het project heb ik weer van voor af aan begonnnen onlangs, nadat ik een CAD versie van de originele GTO blueprints had verworven (wel 2D) en besloten toch te gaan voor een full GTO look met als enige afwijkingen 17inch velgen, GTS uitneembaar dak en, uiteraard, de originele 308 badge, ik zou mezelf onsterfelijk belachelijk maken het resultaat van mijn geknutsel een GTO te noemen. Maar ik ga er niet meer over posten in de 308 sectie van deze site, teveel zichzelf op de borst kloppers over hun geheel originele en zéééééér waardevolle originele 308 die weer meer waard is geworden en verdere blabla, de mijne heb ik cash betaald 14 jaar geleden en het geld is vergeten, ik heb nu de auto of wat er van over is. Ik moet hoognodig mijn site www.ferrari288.com updaten maar hier is een foto van de schone lei waar ik mee begonnen ben. Het doel is alle panelen van glasvezel te maken en demonteerbaar. Niet te veel verdere vragen a.u.b ik ben laks met het beantwoorden van vragen en email, kijk over een maand nog maar eens op bovengenoemde site dan zal ik die wel bijgewerkt hebben.
Attached Images
File Type: jpg 2011-12-21 19.24.49.jpg (158.4 KB, 208 views)
Reply With Quote
Old 01-11-2012, 05:08 AM
Formula 3
Not Subscribed

Full Name: FJM
Bert, ik wens je veel succes..maar ben geen voorstander van het slopen van een Ferrari om er een kitcar van te maken...
Reply With Quote
Non-Sponsor Ads
Old 01-11-2012, 07:27 AM
Formula 3
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by djfrens View Post
Bert, ik wens je veel succes..maar ben geen voorstander van het slopen van een Ferrari om er een kitcar van te maken...
Kijk dat bedoel ik dus, sommige mensen zijn veel te serieus. Dadelijk ga je me zeker ook nog vertellen dat ie nu minder waard is? Ikzelf vind het project een grote grap en ben de eerste om toe te geven dat het een buggy wordt.
Reply With Quote
Old 01-11-2012, 08:16 AM
Hans's Avatar
F1 Veteran
Silver Subscribed

Full Name: Hans Teijgeler
Wel een mooie buggy!!!

(en wat ziet het chassis van een 308 er toch onbeholpen uit zo. Ik ben met m'n projectje weer veeeeel te serieus bezig om het goed te maken zie ik alweer)
Reply With Quote
Old 01-11-2012, 11:28 AM
328gts1987's Avatar
F1 Veteran
Silver Subscribed

Full Name: fred
Bedankt voor de update Bert,
Site heb ik opgeslagen onder favorieten. Ga het dus volgen.

Sommige rijden alleen maar, andere poetsen het liefste hun F en weer andere sleutelen nu eenmaal het liefst. Ik schat dat jij bij de eerste maar zeker bij de laatste categorie behoort met de opmerking dat je zelfs durft te verbouwen....

Indien je op low level F-vitaminen bent ben je van harte welkom op een meet/greet te verschijnen, altijd gezellig om ervaringen uit te wisselen. Kun je wellicht je vitaminen ook weer aanvullen door mee te rijden wat weer een boost kan geven om door te sleutelen/bouwen.

Over waardes valt oneindig te praten maar is van een hobby van onder geschikt belang. De fun factor is prioriteit, toch?
Reply With Quote
Old 01-11-2012, 12:07 PM
Formula 3
Not Subscribed

Quote:
Originally Posted by 328gts1987 View Post
Bedankt voor de update Bert,
Site heb ik opgeslagen onder favorieten. Ga het dus volgen.

Sommige rijden alleen maar, andere poetsen het liefste hun F en weer andere sleutelen nu eenmaal het liefst. Ik schat dat jij bij de eerste maar zeker bij de laatste categorie behoort met de opmerking dat je zelfs durft te verbouwen....

Indien je op low level F-vitaminen bent ben je van harte welkom op een meet/greet te verschijnen, altijd gezellig om ervaringen uit te wisselen. Kun je wellicht je vitaminen ook weer aanvullen door mee te rijden wat weer een boost kan geven om door te sleutelen/bouwen.

Over waardes valt oneindig te praten maar is van een hobby van onder geschikt belang. De fun factor is prioriteit, toch?
Zo is het en ik ben op dit moment een grote update voor de site aan het voorbereiden, zodra die online gaat zal ik dat melden in een nieuw topic en dan kan er daar eventueel verder over gepraat worden, hoewel ik zo eigenwijs ben dat ik de grote lijnen voor hoe ik het ga aanpakken al uitgedacht heb en niet meer verander.
Reply With Quote
Old 01-14-2012, 06:59 PM
Hans's Avatar
F1 Veteran
Silver Subscribed

Full Name: Hans Teijgeler
net je site van voor tot achter zitten lezen Bert.. WOW. Wat een project! En als je door de plamuurwolken heen kijkt staat daar toch echt de mooiste 308 vorm die je kan bedenken. Ongelofelijk, wat een paar cm wielkast en wielbasis voor verschil kan maken!
Reply With Quote
Old 04-29-2012, 12:50 PM
Rookie
Not Subscribed

Full Name: Joost
Hoi Hans,

Ik heb net je hele thread doorgelezen en vroeg me af wat er nou precies mis gegaan is. De symptonen die je beschreef duiden op schuurkrassen, deze ontstaan door inzakking van de ondergrond. Als ik de fotos bekijk van het project zijn de methodes goed, echter icm de datums van wanneer lagen plamuur en primer gezet zijn was dit veelste snel als je werkt in een (te koude) hal en niet een spuitcabine waar temperatuur en vochtigheid onder controle zijn. Het zou wel zo snel kunnen maar dan zal de auto na elke spuitsessie meerdere uren gebakken moeten worden op 60-70 graden.

Als het schuurkrassen waren en hij heeft de hele auto opnieuw gedaan is dat zeker heel coulant want het zou niet nodig geweest zijn. Schuurkrassen ontstaan NA het spuiten zijn op te lossen door simpelweg de ingezakte krassen eruit te polijsten.

Zowieso is het een superwagen, misschien zie ik m een keer op een show of evenement!
Reply With Quote
Non-Sponsor Ads
Reply

Thread Tools

Posting Rules