|
|
|||||||
| View Poll Results: Welke kleu | |||
| Blu Stuttgart |
|
21,743 | 99.83% |
| Prugna |
|
36 | 0.17% |
| Voters: 21779. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Hehe, eindelijk
![]() Rij voorzichtig en doe aub Al de groeten van me. Groeten, Peter p.s. ben de foto's niet vergeten hoor |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Have fun guys and keep them pix coming...... |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik hoop het niet voor hem, de poetser heeft een foutje gemaakt en de achterklep moet weer overgespoten worden volgens Sarah.
|
|
|
|||
|
|||
|
Dat meen je niet?
|
|
|
||||
|
||||
|
Echt Tonnie?
Het is maar goed dat jullie de Dino morgen gaan ophalen, want ik krijg zo de indruk dat Alun al weken niet meer slaapt en helemaal op is van de zenuwen voor de aflevering van de auto. De arme man... |
|
|
||||
|
||||
|
Niet zo happen jongens, het is carnaval!
|
|
|
||||
|
||||
|
We gaan niet, de achterklep van hans moet opnieuw gespoten worden en is niet eerder klaar dan Donderdag. Ikzelf begin eigenlijk te twijfelen of ik het nog laat doen, elke keer iets met brengen van de BB, hierboven vinden ze het denk ik geen goed idee.
|
|
|
|||
|
|||
|
Over sommige zaken maak je geen grappen. Carnaval of niet.
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Dat meen je niet Tonnie............de aanhouder wint, echt wel. Jij gaat voor de mooiste BB
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Al net gesproken en afgesproken dat ik de BB half maart breng als God het wilt want het lijkt erop dat hij de BB in rood wil houden, een mazzel, was sneeuw opkomst bij Al. Al krijgt zelf ook het gevoel dat Hans zijn Dino niet meer terug wilt naar Ollanda, foei Hans wat heb jij met je karretje gedaan
|
|
|
||||
|
||||
|
Vrijdag 19 maart ga ik het weer proberen, gelukkig zijn we vanmorgen niet gegaan, het sneeuwt weer volop.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja, dat was effies een tegenvaller.
Kom ik daar terug van de middagsessie carnaval (kern afval??) vieren, heb ik 25 gemiste oproepen... Sarah probeerde me te bereiken... Tsja, toch maar effies teruggebeld. Idd, detailer ietsje te vlijtig aan het polijsten geweest op het achterklepje (dat nog niet zo gek lang geleden gespoten is). Lak verbrand... **** happens, ga alsjeblieft niet lopen haasten. Ik kom hem wel een andere keer ophalen. Als de sneeuw weg is, en de pekel. Gewoon met het vliegtuig naar Cardiff, en terug rijden... Hoefde ik me 's avonds ook niet vreselijk in te houden gisteren.... ![]() Maar wel flink balen. Grrrr |
|
|
||||
|
||||
|
Blijft toch *****. Je had je er zo op verheugd. Nu gewoon lekker terug rijden als het dit jaar überhaupt nog stopt met sneeuwen en vriezen....
Gezellig he die zuidelijke gebruiken, Hansie?? Morgen haring happen! |
|
|
|||
|
|||
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Da's balen, ik hoorde het gister van Tonnie. Hopelijk heb je de reiskosten kunnen annuleren, of was dat al te laat?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Is dat nog gelukt Tonnie? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En anders is het gewoon een kwestie van nog een paar pintjes bestellen, dan hoor je het ook niet meer...
|
|
|
||||
|
||||
|
Kunnen verzetten naar 19 maart, gezegd dat we problemen hadden ivm sneeuw.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=mDu5E...eature=related |
|
|
||||