|
|
|
||||
|
||||
|
Weg met de 'mik en klik' camera, lang leve de DSLR! Van harte Cor, het vraagt wat meer tijd om goed te kunnen gebruiken maar het resultaat zal er naar zijn, met jouw gevoel voor fotografie een gouden combinatie, dat worden weer heel veel mooie platen.
Succes en mocht je vragen hebben dan weet je me nummer. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
Gefelicteerd met de aankoop! Zal vast goed bevallen denk ik!.
Volgende week krijg ik ook mijn A300, ben benieuwd! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
...enne... kijk uit, het kan erg verslavend werken ![]() Ook voor Maarten uiteraard
|
|
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd! Koop er alvast nog maar wat extra kaartjes bij, een imagetank en een losse harde schijf / grote stapel DVD-R's... Digitaal schieten gaat errug hard is mijn ervaring. Voordeel: je hebt altijd wat te vragen voor je verjaardag!
|
|
|
||||
|
||||
|
Gefeliciteerd Cor, veel plezier gewenst! We zien de resultaten wel verschijnen.
Onno |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Zullen eerst wel vakantiekiekjes zijn...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ik had een konica minolta a200 en daar heb ik zo´n 36000 foto´s mee geschoten. Maar ik vond het tijd voor een DSLR Ik heb ´m nu een paar dagen en hij bevalt me uitstekend Het draaibaar scherm was een pre voor mij; de lens is naar mijn menig lekker snel ; liveview is de beste in de markt; de eyestart functie is ook leuk; anti-shake zit in de body. Ik vind de kleuren ook mooi warm overkomen Top ding Batterygrip met extra accu, Polarisatie filter, extra CF kaartjes en handstrap zijn u ook binnen Nu nog op zoek naar een cameratas war de camera MET battarygrip in past!! |
|
|
||||
|
||||
|
Mogen wij dat zelf beoordelen? Kom op met die plaatjes...
|
|
|
||||
|
||||
|
vakantieplaatjes krijg jij niet te zien ......
|
|
|
||||
|
||||
|
Iemand een tip hiervoor?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik heb een Lowepro rugtas waar ik erg tevreden over ben. Daar kan probleemloos de camera + grip + 300mm lens in. Plus extra lensen, externe flitser, etc.
Is denk ik een hele omschakeling, maar is erg handig (niet altijd door het formaat uiteraard). Voordeel is ook dat je alles bij elkaar houd. Alles zit gewoon in 1 tas en op je rug heb je er niet zoveel last van. |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Heb je een Lowepro slingshot 100 200 of 300 misschien??
|
|
|
||||
|
||||
|
Je zou eens naar een Crumpler tas kunnen kijken die bevalt mij prima. Als ik mij niet vergis gebruikt Boink ook een crumpler tas.
|
|
|
||||
|
||||
|
Volgens mij heb ik http://www.koopdigitaal.nl/product/4...200_black.html zoiets. Slingshot moet als ik het plaatje zo zie ook genoeg ruimte bieden voor camera + bgrip. Is denk ik ook handig dat je de camera vanuit de zijkant uit de tas kunt halen. Ik moet de tas altijd van mijn rug afhalen (is dan ook een rugzak) en met die slingshot kun je hem als schoudertas gebruiken en de camera uit de tas halen, zonder dat je hem af hoeft te doen... hmmmm, wanneer ben ik jarig?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik zie idd wel voordelen bij zo'n slingshot-achtige tas
@Peter : Weet je nog welk type je hebt? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik gebruik zelf de pretty boy XL, ruud had een kleinere variant. Voordeel van deze tas is dat hij iets minder snel als cameratas herkend wordt door het dievengilde.
|
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Cor,
Ik heb de Fastpack 250 van Lowepro. Beetje de combi tussen de slingshot en gewone rugzak. Heb een opening aan de zijkant, door de rugzak aan een arm los te doen, kan je hem weer op je buik draaien en je camera pakken. Verder nog een vak voor je laptop en een behoorlijk opbergvak. Al staat het er niet bij, past incl grip. Ik vind het een fijne tas. http://www.degreef-partner.nl/index....chk=1&Itemid=1 Michiel |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ik heb een kleine Crumpler (formaat Messenger Boy 2500 / 3000) voor alleen mijn camera (D2X, dus vergelijkbaar met camera + grip) met lens en eventueel een flitser. Handig voor als je ergens een stad in wandelt, want wordt inderdaad niet direct als fototas gezien. Nadeel is het gebrek aan een handvat op de tas, waardoor ie niet altijd lekker oppakt. Voor evenementen had ik een Domke F2 en tegenwoordig een Lowepro Magnum schoudertas, waar 2 bodies, minimaal 3 (lange) lenzen, een flitser etc. in gaan. Voor trips met de vliegmasjien heb ik een Lowepro Computrekker. Gaat hetzelfde in als in de commercial, maar dan ook nog een laptop. Mag mee als handbagage, maar hij oogt niet zo heel zwaar, wat bij KLM en Transavia prettig is aangezien die maar een beperkt handbagagegewicht toestaan. Eigenlijk zou ik altijd een tas 'op de groei' kopen. Last edited by Michele; 02-17-2009 at 08:49 AM. Reason: tekstcorrectie |
![]() |
| Thread Tools | |
|
|