|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
... 250 GT/L...
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
thats the spirit! |
|
|
||||
|
||||
|
Dit is echt genieten Onno!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Op de foto's valt me de plaats van de versnellingsbak op, het schakelraster zit links van de middentunnel. Hebben alle Boxers dat of is dat een truc die ze voor de rechtsgestuurde versie's hebben toegepast..? Gr. Martin |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Onno |
|
|
||||
|
||||
|
Sorry, Martin, foto vergeten.
Onno |
|
|
||||
|
||||
|
Thanks. Grappig om te zien. Je zou denken dat de middentunnel er voor is om ook het schakelraster in onder te brengen, maar daar dacht één of andere italiaan anders over
![]() Moest je BB persé rood zijn..? Gr. Martin |
|
|
|||
|
|||
|
Schitterende Ferrari Onno! Gefeliciteerd met deze geweldige aankoop!
Prachtig dat we deze wagen in september al even op de Belgische wegen kunnen bewonderen... en horen! Alexander |
|
|
||||
|
||||
|
Nogmaals van harte met deze aankoop Onno!
Bedankt voor dit verslag. Heb het met veel plezier gelezen ![]() Gr. Vu |
|
|
||||
|
||||
|
Nee, maar had wel mijn voorkeur.
@Alex & Vu - bedankt! Onno |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Amai Onno,
Heb je nat gelegen dat je al zo vroeg wakker bent en online ?Nog gefeliciteerd natuurlijk he ! Ben blij dat ik er eindelijk de 19de ook eens bij ben, kan ik die sweety eens van dichtbij bekijken en ruiken...hmmm Groeten, Dirk |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
De 19e wordt spectaculair, dat lijdt geen twijfel. Leuk dat je er ook bij bent! Onno |
|
|
||||
|
||||
|
Inderdaad altijd weer opvallend, die verschillen in details bij Ferrari's. Bij een GT4 Dino is het namelijk weer wel verschilend tussen LHD en RHD. Zo kwam ik er eens achter dat een bepaald exemplaar ooit omgebouwd was van RHD naar LHD. De pook was namelijk niet meeverhuisd.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mooi avontuur Onno, een ware lust voor het oog!!! Ben heel benieuwd naar het huilen de 19e.
Wachten duurt lang..... Michiel |
|
|
||||
|
||||
|
Nou... eigenlijk hoop ik gewoon dat Onno er blij mee is als hij hem ophaalt de 19e...
|
|
|
||||
|
||||
|
Onno,
Ik had het al gemeld maar bij deze alsnog gefeliciteerd met je aankoop. We zullen haar uitgebreid keuren op de 19e september. Ieder jaar er een nieuwe Ferrari bijkopen......Ik doe iets verkeerd......... Nee hoor ik gun het je van harte!!! Wat had ik ook al weer gezegd?: Veel veilige linkse mijlen toegewenst |
| Non-Sponsor Ads |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
@Onno
Het is echt helemaal geweldig jongen, wat een auto. Fantastisch.. Wat net zo leuk is, is het enthousiasme van jou om dit allemaal met ons te delen, de moeite die je neemt om alles uitgebreid en illustratief in beeld te brengen. Daar draait het allemaal om hier. Nogmaals veel succes ermee en ik denk dat er veel jaloers op je zullen zijn. Ik denk dat het DE gefotografeerde auto zal worden in Belgie
|
|
|
||||
|
||||
|
Henkie - gedeelde vreugd is dubbele vreugd, toch? Probeer je ei maar eens kwijt te raken bij je familie....
![]() Cor - het is ongelooflijk wat je allemaal kunt doen zolang er maar 1 persoon is die het geld uitgeeft! ![]() Onno |
|
|
|||
|
|||
|
Onno van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Hoop dat je er veel plezier van krijg, maar dat gaat wel goed komen als ik dat zo lees
|
|
|
||||
|
||||
|
JA HOOR! Heb ik TOCH weer een blauwe Ferrari gekocht!
Net info ontvangen: #17977 werd op 12 juli 1974 in Engeland geregistreerd en was Blu Dino Metallico, met beige interieur. Zoals deze dus (weet niet helemaal zeker of het de juiste kleur is): Onno |
![]() |
| Thread Tools | |
|
|